מקומות מומלצים בצפת להפקת אירוע בר מצווה

יום בר או בת המצווה הוא יום מאוד חשוב בחייהם של כל נער ונערה. זהו למעשה ציון דרך בו מציין הנער את המעבר מילדות לבגרות. ביהדות ישנה משמעות רבה ליום בו מקבלים הנערים על עצמם עול תורה ומצוות כאשר הם נעשים אחראים בעצמם למעשיהם.

נהוג לחגוג ולציין את היום הגדול באירוע מיוחד בו חוגגים עם הילד או הילדה.

כאן יש אינספור אפשרויות ודרכים לציין בהם את יומם הגדול של המתבגרים שלנו. יש מי שבוחר לחגוג באולם אירועים ויש מי שבוחר לצאת לטיול גדול בעולם. רבים בוחרים לציין את הכניסה לגיל מצוות דווקא בכותל המערבי ויש מי שיחפש מקום נוסטלגי אחר בארץ. אנחנו כאן עם המלצה חמה ללכת דווקא על צפת. בצפת אנחנו פוגשים את הוד הקדומים, את הניחוחות הייחודיים של העיר ואת הנוסטלגיה היושבת אלינו מכל פינה.

בר מצווה בצפת עם האוכל המושלם

לפני שנרחיב מעט למה כל כך כדאי לכם לבחור בצפת, נתפנה קודם כל לסוגיית האוכל שתגישו באירוע. כי לא ממש משנה היכן תחגגו, אם האוכל לא יהיה טעים, לא עשיתם שום דבר. אך עם זאת, ברגע שתכינו אורחה שווה, הרי שהשילוב של המקום עם האוכל ייצור את התמהיל המנצח. כך שבהחלט חשוב לתת את הדעת על התפריט שגם ישתלב עם אופי המקום ואופי העיר הצפתית.

אחת האפשרויות המדהימות והמתאימות ביותר לאירועים הנערכים בצפת זוהי ההגשה של האוכל כשולחן שוק. שולחן שוק מסמל שפע, מגוון, נדיבות וזאת לצד מראה של שוק ומעט עממיות. זה בהחלט הולך טוב עם אופי העיר והמקום ואירוע בקונספט כזה בהחלט יהיה מושלם. שולחן שוק יכול להיות חלבי, בשרי, צמחוני וכל מה שרק תבקשו!

בר מצווה בצפת – אירוע שלא יישכח!

אחד הדברים הכי חשובים לנו בכל אירוע שאנחנו מציינים הוא שהאירוע יהפוך לציון דרך שלא יישכח. אנחנו רוצים שהילד שלנו ינצור בליבו את יומו הגדול ויזכור כמה השקענו עבורו וכמה חשבנו עליו וכמובן גם כמה שמחנו אתו ביום בר המצווה. בדיוק מסיבה זו חשוב כל כך לבחור בקפידה את המקום בו יציינו את האירוע כמו גם את הצורה בה יחגגו אותו.

ברגע שאתם בוחרים מקום מיוחד שנושא עמו מסר כלשהו, מקום שיש לו אמירה והוא מכיל בתוכו תוכן רוחני כלשהו, הרי שנקודת הפתיחה שלכם כבר תהיה מיוחדת. כפי שכבר ציינו, העיר צפת היא לא סתם עוד עיר 

בישראל. זוהי עיר שאוצרת בתוכה אוצרות רוח ואירוע הנחגג בעיר תמיד יהיה ייחודי יותר.

מובן שחשוב לזכור גם בלונים לבר מצווה כי רק הם ייצרו את האווירה הרצויה.

כך שאם אתם רוצים ליצור מסיבה שתהיה בלתי נשכחת, הבחירה בעיר צפת היא בהחלט בחירה מושלמת.

https://balloonballoon.co.il/– לאירועים מיוחדים בצפת!

 

פעילויות ממולצות