מדוע כדאי לחגוג בר/ת מצווה בצפת

צפת העתיקה מלאה ניחוחות ואפופה הוד קדומים. טיול בסמטאות צפת הצרות תמיד מעלות תחושה של געגוע ושל נוסטלגיה לעולם שהיה ונעלם. נדמה שאין עוד עיר אפופה מסתורין כמו צפת וכזו שמסוגלת להעניק השראה לכל מי שמטייל בין סמטאותיה. 

כאשר אתם מחפשים מקום ייחודי לציין בו את בר או בת המצווה, אין כמו העיר צפת שתיתן לכם את המענה המושלם. כי רק לצפת יש את הייחודיות, את הקדושה, את ההוד ואת הטהרה המיוחדת המורגשת שם ממש בחוש.

מסיבה שתערכו בעיר תיצרב בלבבות ולא תישכח כל כך מהר. 

בר מצווה בצפת – יש מקום יותר מושלם מזה?

אירוע בר מצווה יש בה מימד מיוחד של רוחניות. העלייה לתורה, התפילין וכל מה שקשור לקבלת עול תורה ומצוות מתחברים היטב לרוח המקום ולאוויר הנושב בעיר צפת. אך טבעי הוא לחבר את הקודש וקודש ולחגוג ולציין את אירוע בר המצווה דווקא בעיר צפת.

אז נכון שזה נראה די מתבקש ואף משתלב ממש לעיר צפת. עם זאת ברור כי ציון אירוע בצפת מחייב אתכם בהיערכות מורכבת שכוללת בחירה נכונה באולם אירועים מתאים, בחירה במיקום שאכן יעניק לכם את המענה המושלם בהתאם לאופי האירוע והסגנון של האירוע שאתם רוצים לציין לצד התאמה מלאה של מקום האירוע בהתאם לצפי ולמספר האורחים שצפויים להגיע.

כולם מגיעים לאירוע?

אז נכון שצפת היא צפת ואין לה תחליף ואתם ממש רוצים לחגוג במקום. יחד עם זאת לא תוכלו להתעלם מכך שגם לאורחים שלכם אמור להיות נחמד ונוח להגיע לאירוע שלכם. גם אם ב לכם לחגוג במקום מלא הוד כמו צפת, עדיין לא תוכלו להתעלם משעות הנסיעה שבהם אתם מחייבים את האורחים שלכם. אף אחד מהאורחים לא באמת ייהנה אם יהיה עליו להיות על הכביש משך שעות ארוכות כדי להגיע סוף סוף לאירוע המרומם שלכם ככל שיהיה. על כן, חשוב לשבת עם רשימת המוזמנים מול מקומות המגורים של כל אחד מהם ופשוט לבחור את האולם בהתאם לכך. כלומר בהתחשב במקומות ההגעה מהם אמורים האורחים שלכם להגיע.

אוכל באירוע הצפתי שלכם

כמו לכל אירוע וכמו בכל מקום, לאוכל יש משמעות הכי מכריעה לגבי ההנאה והסיפוק של האורחים שלכם באירוע. על כן, כדי להבטיח שאכן האורחים יהיו מרוצים, שימו לב לתפריט ובחרו בקפידה את כל אחת מהמנות. יש רבים שירצו דווקא את האוכל הבשרי המסורתי כאשר מנגד יש רבים שחושבים על הרעיונות החדשניים של שולחנות שוק דווקא עם אוכל חלבי ויוצא דופן לאירוע.

להזמנת שולחן שוק חלבי לבר מצווה יש לכם את https://conappetito.co.il/.

בשולחנות השוק החלביים תוכלו לשלב מגוון גדול של מנות מסוגים שונים שיתנו מענה מושלם שיתאים לחיכם של כל אחד מהאורחים שלכם.

פעילויות ממולצות