צימר או מלון בוטיק? כמה נקודות למחשבה

לפעמים בא לנו ממש להנות מחופשה קצרה ומפנקת והשאלה שעולה לגבי הנושא היא האם כדאי לכם להזמין מקום במלון בוטיק או בצימר. במאמר הבא נמנה מספר יתרונות שקיימים במלון בוטיק שלא קיימים בצימר.

יתרון מספר 1 – חצי פנסיון

ישנם בתי מלון בוטיק בצפון המאפשרים לכם להנות מארוחת בוקר או חצי פנסיון לבחירתכם. בהם יש חדר אוכל שבו מכינים עבורכם ארוחות וזאת בניגוד לצימר שבו אתם צריכים לקנות את האוכל ולהביא לצימר וגם לבשל בעצמכם. נכון, יש צימרים שמציעים ארוחת בוקר, אך לרוב מדובר במשהו ממש סמלי הכולל קפה וקרואסון או סלט וחביתה. במלון אתם בהחלט יכולים להתפנק בהיבט הזה ואפשר גם לומר כי מדובר בחיסכון כספי בסופו של דבר כי האוכל כלול במחיר.

יתרון מספר 2 – שירות זמין 24/7

לא משנה אם יתקלקל לכם המזגן בחדר או שהמצעים לא היו נקיים, במלון בוטיק יש לכם שירות 24\7 שעומד לשירותכם. בצימר מדובר באדם פרטי שמארח אתכם בצימר שנמצא בחצר ביתו. הוא לא תמיד זמין לכם בכל שעה ובטח לא בלילה. שירות זמין במהלך החופשה מקנה לכם ראש שקט לכל אורכה ואתם יודעים שיש לכם למי לפנות.

יתרון מספר 3 – בריכת שחיה גדולה עם מציל

אם אתם מגיעים למלון עם הילדים, בריכה זה דבר חשוב כי זה בהחלט חלק גדול מהכיף. בריכה בבית מלון בוטיק היא בריכה מטופלת שיש בה גם מציל. לעומת זאת, בצימר המציג עצמו כצימר עם בריכה, אין שירותי הצלה ואתם ממש לא יודעים באילו אמצעים מטפלים בה והאם שמים בה את כמות הכלור הנכונה והרצויה. בבריכה במלון אתם יכולים להיות בטוחים כי הניקיון של הבריכה, הכלום ונושא הבטיחות הינם מפוקחים ועוברים בדיקות כל הזמן.

יתרון מספר 4 – מרכז ספא זמין בתוך המלון

אחד הדברים הכי מפנקים במלונות בוטיק, הוא מרכז הספא. במלון יש לכם מרכז ספא מסודר. לעומת זאת בצימר, לרוב תצטרכו לצאת ממנו כדי לקבל עיסוי או להזמין מעסה אליכם לצימר. מעבר לכך, לא בכל צימר זהו שירות זמין. יש צימרים שבהם בכלל לא מציעים לכם שירות כזה כלל והוא לא נמצא בקרבת מקום. במלון, רוב הסיכויים שתוכלו להנות משירות כזה בקומה התחתונה של המלון.

יתרון מספר 5 – צריך להביא אתכם רק בגדים וכלי רחצה

מלון מספק לכם כל מה שאתם צריכים כולל מגבות לבריכה. אתם צריכים רק להביא אתכם מזוודה עם בגדים וכלי רחצה. בצימר הדבר קצת שונה, עליכם להתארגן בצורה יותר רחבה ולדאוג כמעט לכל דבר שאתם צריכים. הדגש הוא יותר על שינה במקום ופחות על שירות מלא הכולל כל מה שאתם צריכים לצורך חופשה. צימר זה נעים ונחמד, אך אין ספק שמלון הוא מפנק יותר.

פעילויות ממולצות