כיצד לבחור חברת הסעות לטיול הבא שלכם בצפון?

מארגנים טיול בקרוב? לא יודעים כיצד לבחור את החברה המתאימה? אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאת המדריך שלנו ולקבל טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה הנכונה.
מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

טיפ מס' 1 – בדקו את הוותק והניסיון שיש לחברה

בחרו חברה שקיימת מספר שנים ושיש לה המון לקוחות מרוצים. כך תוכלו להיות בטוחים שגם אם יהיו כל מיני בעיות או תקלות, הצוות המקצועי של החברה ידע לטפל בהן בצורה המקצועית והטובה ביותר. זאת להבדיל מחברה חדשה שאין לה מספיק ניסיון וותק ולא תדע להתמודד בהצלחה.

טיפ מס' 2 – סוגי הרכבים שיש לחברת ההסעות

קחו בחשבון שלא כל חברת הסעות מחזיקה רכבים מכל הסוגים. על כן, בדקו שאתם פונים לחברה שיש לה בוודאות את רכב ההסעות המתאים עבורכם וכך לא תתאכזבו.

טיפ מס' 3 – בדקו שלחברת ההסעות יש רישיון

הכוונה היא לרישיון עבור הפעלת חברת היסעים. מדובר על רישיון שניתן מטעם משרד התחבורה. בקשו מנציגי החברה להציג בפניכם את הרישיון.

טיפ מס' 4 – מחירים הוגנים ומשתלמים

אין ספק שכולנו רוצים לקבל את המחיר ההוגן ביותר. אנחנו לא רוצים לשלם מחיר מופקע או מוגזם מדי. על כן, כמו בכל רכישה של מוצר או שירות, מומלץ לבצע השוואת מחירים. אם יש לכם מספר חברות הסעה מומלצות (2-3 חברות כאלה), תוכלו לבקש הצעת מחיר מכל חברת הסעות לנתב"ג וכך תוכלו להבין את העלויות. כמו כן, תוכלו גם להיעזר במחירוני הסעות המפורסמים באינטרנט ולקבל מידע אודות המחירים.

טיפ מס' 4 – אל תוותרו על המלצות

אפשר למצוא המלצות על חברת ההסעות בכרטיס העסק המופיע בגוגל, ברשתות החברתיות וכמובן באתר החברה. בזכות ההמלצות, תוכלו להיות בטוחים שהחברה אמינה והשירות שהיא מספקת הוא איכותי ואדיב. ראיתם שיש המון המלצות שליליות על חברת הסעות? הדבר עשוי להדליק לכם נורה אדומה ומומלץ מאוד שלא לקחת את שירותיה של החברה.

טיפ מס' 5 – אבזור רכבי ההסעות של החברה

אתם צריכים להיות מודעים לעובדה שלא כל רכבי ההסעות מאובזרים באותה הרמה. כך גם לגבי איכות המושבים. על כן, לפני שאתם חותמים על ההסכם עם החברה, מומלץ מאוד שתשאלו את נציגי החברה לגבי רמת האבזור של רכב ההסעות אותו תקבלו.

טיפ מס' 6 – בטיחות

רצוי לשאול האם מותקנות מערכות בטיחות ברכב ההסעות. מדובר על חגורות בטיחות, מערכת למניעת תאונות וכו'. עניין הבטיחות הוא הדבר הכי חשוב ברכב ההסעות ואין להקל בו ראש.

טיפ מס' 7 – בדקו שיש מענה אנושי וטלפוני

כאשר אנחנו רוכשים שירות, אנחנו רוצים להיות בטוחים שנקבל את הטוב ביותר. על כן, איך ניתן לבדוק את איכות השירות? ניתן לעשות זאת על פי המענה הטלפוני שהחברה מספקת עבור הלקוחות. שימו לב, אם אתם מתקשים להשיג את נציגי החברה ואם השארתם הודעה ולא חזרו אליכם, הדבר צריך להדליק לכם נורה אדומה על איכות השירות שתקבלו.

 

פעילויות ממולצות