טיפים מושלמים ליום גיבוש מוצלח

לא משנה אם אתם מתכננים יום גיבוש לעובדים בעצמכם או באמצעות חברת הפקה, נשמח לשתף אתכם בטיפים שכדאילכם לקחת בחשבון. הטיפים כוללים מידע לגבי דברים שרצוי לבדוק ולוודא לפני שיוצאים ליום הגיבוש, דברים שמומלץ לדבר עליהם וגם דגשים חשוביםוכל זאת על מנת שיום הגיבוש יהיה פשוט מושלם ולשביעות רצון העובדים.מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 – ביטוח

אם שכרתם את שירותיה של חברת הפקות, בדקו שיש לה ביטוח אחריות מקצועית וגם ביטוח צד ג'. תסכימו איתנו שאתם רוציםלהיות רגועים שיש כיסוי ביטוחי מלא לכל הספקים מטעמה.

טיפ מס' 2 – לוחות זמנים

חשוב שחברת ההפקה תספק לכם לוחות זמנים מפורטים. הכוונה היא לזמני הנסיעה וזמני הפעילויות.

טיפ מס' 3 – אוכל

עליכם לחשוב על כל העובדים שלכם ולהתחשב בכאלה שאוכלים רק אוכל צמחוני, טבעוני, אוכל ללא גלוטן או כאלה שיש להם אלרגיות למאכלים מסוימים. במידה ואתם לא סגורים על קייטרינג או מסעדה, תוכלו להזמין חברת בוטיק שיש לה התמחות בדוכני פוד טראק. לצד דוכני המזון, אפשר לשלב דוכן מתוקים. בדקו שיש תעודת כשרות, על מנת שלא תקפחו את העובדים הדתיים שמשתתפים ביום הגיבוש.

טיפ מס' 4 – האם האירוע יתקיים בחוץ או במקום סגור?

בדקו מה קורה מבחינת חברת ההפקה, במידה והאירוע צריך להתקיים בחוץ אבל יש גשמים. האם החברה תוכל לדחות את האירוע, מה התנאים הכרוכים בדחיית האירועאו בכלל ביטול האירוע וכו'. אתם צריכים לבדוק היטב את כל הדברים, על מנת שלא תופתעו.

טיפ מס' 5 – חובש

חשוב מאוד שאת יום הגיבוש, ילווה איש מקצוע כמו חובש. כך יהיה אפשר לספק עזרה ראשונה למשתתפים, במקרה ולא ירגישו טוב במהלך היום או יפצעו.

טיפ מס' 6 – הסעה מאורגנת

מומלץ לארגן מסודרת לעובדים ולא לתת להם להגיע באופן עצמאי ליום הגיבוש. אם יש לכם חברת הפקות, היא כבר תדאג לכל סידורי ההסעות.במידה ואתם מארגנים את יום הגיבוש בעצמכם, אז יהיה עליכם לפנות לחברה מומלצת המספקת שירותי הסעות.

טיפ מס' 7 – פעילויות ביום הגיבוש

אם אתם מתכננים את יום הגיבוש באזור הצפון, תוכלו לשלב כל מיני אטרקציות ופעילויות כמו, רפטינג בנהר הירדן, טיול ברחובותיה הקסומים של צפת,רכיבה על סוסים, טיול טרקטורונים ועוד.

לסיכום…

אנחנו משוכנעים שאם תבחרו ליישם את הטיפים שהוזכרו לעיל, יום הגיבוש שלכם יתנהל בצורה מושלמת וטובה וכל העובדים ייהנו ממנו. מומלץ לסיים את יום הגיבוש עם מתנה לכל אחד מהעובדים. אפשר להעניק לעובדים את המתנות האלה: מארז ממותג עם משחקים של פעם, ערכת חורף מפנקת, מארז עם דברי מתיקה וכו'.המתנות הן דרך מצוינת להביע הערכה ואמון בעובדים וכמו כן הן משפרות את חיזוק המותג שלכם.

פעילויות ממולצות