טיפים שכדאי ליישם לפני הליכה בשביל ישראל

מתכננים לצאת לשביל ישראל? תנו לנו לומר לכם שמדובר על חוויה מהנה ובלתי נשכחת. על מנת שתוכלו לעבור את המסלול בהצלחה, הכנו עבורכם רשימה של 8 דברים שכדאי לכם ליישם.
מוכנים? אנחנו מתחילים!

טיפ מס' 1 – להשקיע בנעליים טובות

אתם לא רוצים לסבול מיבלות, בעיות ברגליים וכאבים ועל כן מומלץ לרכוש נעליים איכותיות שיתאימו לכם. לפני היציאה לטיול, בקרו באחת מחנויות המטיילים, תמדדו נעלי הליכה עם תמיכה לקרסול ובדקו איזו הכי טובה עבורכם. כאן נציין דבר חשוב, יש לרכוש נעליים שיהיו במידה אחת יותר מהמידה שלכם ומדוע? כי אחרי כמה שעות שתצעדו בשביל ישראל, הרגליים יתנפחו ועל כן עדיף שהנעליים שתרכשו יהיו קצת יותר גדולות וכך יקלו עליכם.

טיפ מס' 2 – להשקיע בגרביים איכותיות

ממש כמו שאתם משקיעים בנעלי הליכה, השקיעו גם בגרביים. כך תוכלו לשרוד בהצלחה את ההליכה וגם לשמור על כפות הרגליים שלכם יבשות וכמובן ללא יבלות. טיפ מאיתנו: לבשו שני זוגות גרביים. כלומר, זוג גרביים דק ועליו זוג גרביים עבה. כך תוכלו למנוע יבלות ולשמור על כפות הרגליים שלכם.

טיפ מס' 3 – להשקיע בתכנון מראש

אם אתם יוצאים לשביל ישראל, מומלץ לתכנן מראש. הדבר יעזור לכם לדעת איפה אפשר למלא מים, איפה תוכלו לרכוש אוכל, היכן תוכלו לישון ועוד. אין צורך לתכנן לפרטי פרטים את הימים אבל כן מומלץ שיהיה לכם את המידע המקדים.

טיפ מס' 4 – אל תוותרו על מקלות הליכה

מומלץ לרכוש מקלות הליכה וכך להוריד שליש מהעומס שיש על הרגליים במהלך הצעידה בשביל ישראל. כמו כן, מקלות הליכה יכולים לעזור לכם לשמור על שיווי המשקל במיוחד כאשר יש עליות וירידות בשביל.

טיפ מס' 5 – לקום מוקדם

על מנת שתוכלו לשרוד בהצלחה את שביל ישראל, מומלץ לקום כמה שיותר מוקדם. כך תוכלו ללכת כמה שיותר, לפני שיחשיך. הימנעו לחלוטין מהליכה בחושך בשמורות טבע. זה יכול להיות מאוד מסוכן.

טיפ מס' 6 – לא לוותר על ימי חופש

מומלץ שלא ללכת כל יום, אלא ללכת כמה ימים ולאחר מכן לקחת יום חופש. ביום הזה, המטרה היא לנוח כמה שרק אפשר. כך תצברו כוחות להמשיך המסלול.

טיפ מס' 7 – ניווט

היתרון הגדול והמשמעותי שיש בשביל הישראל הוא הסימון היחסית טוב שלו. כאשר תעקבו אחרי הסימונים, אתם תהיו בטוחים שאתם הולכים בכיוון הנכון וכך לא תאבדו את הדרך. כמו כן, אפשר גם לקחת את המדרך האדום בו תוכלו למצוא תיאור דרך ומפות לכל שביל ישראל וכמו כן יש גם להצטייד במכשיר סלולרי עם אפליקציית גוגל מפות.

טיפ מס' 8 – שביל ישראל עם קבוצה

מעוניינים לצעוד בקבוצה ולא לבד? רוצים לשמוע הסבר ממדריך? הצטרפו לחברת טיולי רדיוס המוציאה טיולים במקטעים שונים בשביל ישראל.

פעילויות ממולצות