טיפים רוחניים לשמירה על הזוגיות גם לאחר החתונה

בני זוג שיוצאים תקופה ארוכה ומחליטים להינשא הם אנשים שונים זה מזה, כל אחד מגיע מעולם אחר וממשפחה שמתנהלת באופן אחר מהמשפחה השנייה. לכן במהלך ההיכרות שלהם כל אחד מתקדם מעט לכיוון של בן הזוג השני וזאת כדי ליצור הרמוניה משפחתית וזוגיות מוצלחת לשנים רבות.

שמירה על הגחלת 

על גחלת האהבה חשוב לשמור לאורך זמן, כניסה לשגרה ללא דאגה לזוגיות באופן קבוע יוצרת מקובעות מסוימת והזוגיות נכנסת למסלול שלא תמיד האהבה נמצאת בו. לכן כל זוג אשר חוגג חתונה מדהימה באחת האופציות של גני אירועים מומלצים בשרון, צריך להבטיח לעצמו שהם לא ייכנסו לנתיב זה והם יעשו כל הזמן כל שניתן, כדי לחדש ולעורר את האהבה כדי שהיא לא תדעך. 

אחת הדרכים החשובות לכך היא לפרגן זה לזה, כאשר בן הזוג מגיע הביתה עם זר פרחים, האושר מצית שוב את האהבה, כשהיא קונה לו מתנה ללא אירוע מיוחד, אלא סתם כי היא חשבה עליו, הוא מתמוגג מאושר. 

חופשות מסקרנות לאחר החתונה 

אחת הדרכים לזוגיות איכותית היא יציאה מדי פעם לחופשה זוגית במקומות שונים, פעם נוסעים לבית מלון באילת או בים המלח, צימר בראש פינה או מלון איכותי בצפת. בכל מקום שאליו נוסעים אפשר ליהנות ממקומות חדשים, הן בנוף האורבני והן בטבע. 

פעילויות משותפות של בני הזוג 

במהלך החופשות כדאי לבצע פעילויות משותפות כדי ליצור תחומי עניין משותפים. כמו לדוגמה הגעה אל סדנה של זוגיות וקבלה שתסייע להם מאד לשמור על המסגרת המשפחתית, להבין את חשיבותה של הקבלה ואת הדרכים וההמלצות שכדאי לקבל מתורה זו.

כל סדנה שנערכת בצפת וקשורה ליהדות היא מרוממת את הרוח. אפשר ליהנות מסדנה משותפת של אפיית חלות, כדי שבני הזוג יוכלו להכין יחד חלות טעימות מאד לקראת שבת וכל הבית יתמלא בריח כה מיוחד שאין שני לו.

טיולים בצפון 

חופשה זוגית באזור של הר כנען יוצרת אפשרות לטייל בכל הסביבה הקרובה, היערות, היישובים הציוריים כמו ראש פינה, הסמטאות המקסימות של צפת שמזכירות מאד את ירושלים, הגלריות ובתי הכנסת העתיקים. אפשר לשמוע ולהחכים  מהסיפורים וההסברים מהמדריכים על התקופות הקדומות והעתיקות של עיר יפהפייה זו.

בתום החופשה בני הזוג נותרים עם חומר רב למחשבה, הטיפים הרוחניים שהם קיבלו בסדנאות השונות, יאפשרו להם לראות את הדברים בזווית ראיה חדשה לזוגיות מושלמת. 

 

פעילויות ממולצות