חברת דרך ארץ הפקות אירועים

לתכנן אירוע ולהפיק יום שלם של כיף לעובדים, זה לא דבר של מה בכך. מדובר על תכנון של יום שלם בדרך כלל המצריך חשיבה על המון פרטים כדי שהיום הזה יהיה מוצלח. יש לכלול בו הסעות, פעילויות, לוח זמנים ושעות, ארוחות ואם מדובר על אירועים של מספר ימים, אז גם מקומות לינה. יש כאן המון אלמנטים של תכנון ולפעמים יש צורך בעזרה מאנשים שמומחים לכך. חברת דרך הפקות אירועים מתמחה בדיוק באירועים כאלו. 

מתי כדאי להפיק יום גיבוש לעובדים?

אז התשובה למתי כדאי היא כמובן כל הזמן! העובדים שלכם הם הנכס האנושי שמשקיע בעבודתו יום יום. ימי הגיבוש הם הדרך לייצר קצת ונטילציה מהעבודה הסיזיפית, להוקיר תודה על פועלם ועל הדרך גם לגבש בין עובדי המחלקות השונות. יום הגיבוש הוא דרך מצוינת להזדהות עם ערכי הארגון ויצירת לכידות שחשובה מאוד עבור ארגונים מצליחים. מחקרים רבים הראו כי ימי גיבוש לעובדים גורמים להם להישאר יותר בעבודתם ולבצע אותה בצורה טובה יותר. 

מה חשוב לקחת בחשבון כאשר מתכננים יום גיבוש?

תקציב – הדבר החשוב ביותר בתחילת כל תכנון של הפקת יום גיבוש לעובדים הוא כמובן התקציב. בכל ארגון קיים תקציב מסוים לאירועים כאלו ויש לדעת אותו מראש על מנת להתאים את הפעילויות הנכונות ולא חרוג ממנו. מתוך התקציב תוכלו לגזור את מסגרת הזמנים של יום הגיבוש. 

לוח זמנים כללי – לאחר שהבנתם מהו התקציב, כעת יש להחליט על תאריך לאירוע. זה נשמע כמו משהו פשוט, אך יש לבדוק היטב את לוח השנה, לבדוק האם יש חגים או אירועים מסוימים אחרים, לבדוק האם התאריך מתכנס בצורה טובה למספר מחלקות יחד. רק אחרי שכל אלו נבדקו, תוכלו לבחור תאריך ולהתחיל בתכנון. 

יציקת תוכן ליום האירוע – הדבר הבא שיש לשים עליו דגש הוא התוכן של היום הזה. אתם מחפשים שהיום הזה יהיה מוצלח בכל קנה מידה. אתם מעוניינים שלאנשים יהיה מעניין, יהיה כיף, שתהיה אווירה נעימה ובעיקר למנוע מצב של שעמום. ההרגשה שאתם רוצים לייצר היא "שהשקיעו בי" – הכוונה לעובדים כמובן. 

חשיבה על לוגיסטיקה ואוכל – השלב האחרון בתכנון היום הוא כמובן העיסוק בלוגיסטיקה ובאוכל. אם מדובר ביום שלם, לרוב תצטרכו לתכנן ארוחת בוקר, ארוחת צהריים ונשנושים במהלך היום ובסוף היום. כמו כן, יהיה עליכם לחשוב על מים ושתיה וכמובן הסעות ממקום למקום. את כל אלו יהיה לכם הרבה יותר קל לסגור לאחר שאתם מודעים לזמנים ולתוכן. 

בעניין של מסעדות, חשוב לשים לב שאתם מתחשבים באנשים דתיים, צמחוניים, טבעוניים וכדומה. יש לבחור מסעדות שיש בהם את האפשרויות הללו. כמו כן, מומלץ ללכת ולבחור אותם על פי התפריט. אם יש אפשרות להגיע ולטעום, זה כדאי!

פעילויות ממולצות