איך מפיקים יום כיף בצפון?

ימי כיף הם ימים שמוקדשים לעובדים שלכם. ניתן לשלב בהם, כל מיני פעילויות וכך להעניק לעובדים חוויה של גיבוש, חופש ובעיקר שחרור.

איך תוכלו לתכנן יום כיף בצפון בהצלחה? אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את הכתבה שלנו, הכוללת טיפים מושלמים שיעזרו לכם לתכנן יום כיף בלתי נשכח.

מוכנים? אנחנו מתחילים!

כמה מילים על תכנון יום הגיבוש

הגדירו את מטרת יום הגיבוש. אם מדובר על הנאה נטו, תוכלו לארגן יום גיבוש ולשלב בו פעילויות כמו צפייה בסרט, השתתפות בסדנת בישול, ספא מפנק ועוד. מנגד, אם מדובר על יום גיבוש שמטרתו העיקרית היא גיבוש של כל העובדים, אז תוכלו לשלב בו פעילויות כמו משחקי משימות, קיר טיפוס, סדנת הישרדות ועוד.

מתנות לעובדים המשתתפים ביום הגיבוש

הזמינו חולצות מודפסות וכובעים הנושאים את הלוגו של החברה שלכם. כמו כן, תוכלו גם לתת לעובדים מתנות אישיות כמו, כוס תרמית, רמקול נייד, תיק ועוד.

איפה לקיים את יום הכיף בצפון?

תוכלו לבחור בכל מיני אזורים יפים בצפון כמו, אזור הגולן, הגליל העליון או הגליל התחתון, חיפה, כרמל ועוד. באזורים אלו יש נופים מהממים וגם המון אפשרויות לפעילויות. לדוגמה, תוכלו לעשות סיור יקבים שיהיה משולב עם טעימת יינות נבחרים וגבינות איכותיות או פעילויות של טיולי אופניים באתרים שונים בצפון.

כמה מילים על התקציב

כאשר מפיקים יום כיף, אחד הפרמטרים שיש לקחת בחשבון הוא התקציב שעומד לרשותנו. על כן, מומלץ להיערך מבעוד מועד ולשריין את תקציב הרווחה או תקציב התרבות של החברה לטובת יום הכיף. כמובן יש לזכור שהתקציב יהיה לא רק עבור הפעילויות שיהיו ביום הכיף, אלא גם עבור האוכל, ההסעות והאבטחה.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון כאשר מפיקים יום כיף?

מומלץ גם להתחשב בגילאי העובדים ובמספר עובדים. יש פעילויות שיתאימו רק למספר מסוים של עובדים. כמו כן, חשוב מאוד גם להתחשב בגיל של העובדים. לדוגמה, אם יש לכם המון עובדים מבוגרים, יכול להיות שפעילות כמו הליכה במסלול אתגרי, לא תתאים. על כן, יש לחשוב על פעילות שתתאים גם לעובדים המבוגרים וגם לצעירים.

דבר נוסף שיש להתחשב בו הוא עניין הדת ובמיוחד נושא הכשרות. עליכם לבחור במסעדות או חברת קייטרינג המגישות אוכל כשר. תסכימו איתנו שזה יהיה ממש לא נעים אם חלק מהמשתתפים ביום הכיף, לא יוכלו לאכול מהאוכל כי הוא לא כשר.

כמה מילים על הספקים שיהיו שותפים להצלחתו של יום הכיף

כדאי לבדוק שיש המון המלצות על הספקים שאתם בוחרים. עליכם לבחור בספקים מקצועיים, שיש להם הסמכות וביטוחים נדרשים. כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות וכל הפעילויות יתקיימו בצורה המקצועית והטובה ביותר.

כמה מילים לסיכום…

ימי כיף לעובדים, מומלץ לקיים לפחות פעמיים בשנה. כאשר תעשו זאת, אתם כבר תראו שהעובדים שלכם יעריכו אתכם עוד יותר ותתחזק אצלם תחושת החיבור למקום העבודה. אגב, ככל שתפיקו יותר ימי כיף, כך גם תראו שהמשימה הזאת תהפוך לפשוטה ביותר עבורכם.

שיהיה בהצלחה!

פעילויות ממולצות