אטרקציות ליום גיבוש לעובדים או למשפחות, חברים ועוד

בין אם אתם מחפשים אחר אטרקציות לעובדים, אטרקציות ליום גיבוש או למשפחה, אתם במקום הנכון. אחרי בדיקה מעמיקה של צוות המומחים שלנו וסקירה אינטרנטית, ריכזנו עבורכם כאן את האטרקציות המובילות במרכז הארץ ובצפונה. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שהולכים להנות ובגדול.

יכול להיות שאתם מחפשים אחר אטרקציות לגיבוש משפחתי, לעובדים או לקבוצת חברים. ככה או ככה, אתם מחפשים אחרי כיף טהור ואקשן, אולי זמן הירגעות ומנוחה. כך או כך, אנחנו רוצים שתיקחו בחשבון את האטרקציות הבאות שריכזנו עבורכם כאן. נתחיל עם אחת האטרקציות הכי מפנקות שיש במרכז הארץ, האטרקציה של ספא SUPER מפנק.

  1. ספא מפנק במרכז הארץ בתור יום גיבוש

בין אם אתם מחפשים ספא בהרצליה או בתל אביב, ברמת גן או בכל עיר אחרת, אתם הולכים על אחלה אופציה. מתחמי ספא במרכז יכולים להוות אחלה אטרקציה למשפחות, לזוגות, לקבוצות חברים ולעובדים. אגב, יש גם מתחמי ספא מעולים בצפון הארץ, לא רק במרכז. בואו נדבר גם עליהם.

  1. ספא בצפון הארץ במתחמי צימרים מובילים

אם אתם מחליטים ללכת על ספא בהרצליה והמרכז, מעולה לכם. אם המרכז הוא לא מה שאתם מחפשים, יש לכם מתחמי צימרי בצפון עם מרכזי בספא מאוד מפנקים. מתחמי הצימרים בצפון יכולים לכלול חמאם טורקי, טיפולי פנים, עור וקוסמטיקה, עיסויים מקצועיים ועוד.

  1. יום של חדר בריחה בתור גיבוש

מכירים את חדרי הבריחה שהפכו כבר מזמן ללהיט לכל דבר? חדרי בריחה, יש לכם בעיקר במרכז הארץ, פחות בצפון או בדרום. במהלך השהות באסקייפ רום, אתם צריכים לפתור מגוון חידות ולהפעיל את התאים האפורים במוח. יחדיו תימלטו מהחדר, תערכו סיעור מוחין משותף ותחוו גיבוש מסוג אחר לגמרי.

  1. פיינטבול – תמיד מעולה!

אמנם פיינטבול עשוי להכאיב מעט בגוף כשהוא נורה מקרוב, אבל מדובר באחלה אטרקציה שבעולם עבור גיבוש מכל סוג. זה כמובן פחות מפנק מאשר ספא בהרצליה או בכל עיר אחרת, אבל זה לא פחות כיף. לכו לכם ליום שכולו פעילות ואקשן, יריות, התחמקויות ועוד FUN טהור עם אדרנלין. יש לכם זירות פיינטבול גם במרכז וגם בצפון הארץ.

  1. רכיבה על סוסים בצפון ובמרכז הארץ

בין אם אתם מחפשים יום גיבוש במרכז, בדרום או בצפון הארץ, אתם צריכים להכיר חוות חקלאיות שמציעות את האפשרות לרכב על סוסים ולדהור עליהם בחיק הטבע. מדובר בכיף שלא מהעולם הזה, במיוחד אם אתם חובבי בעלי חיים וחיק הטבע. ואם כבר רכיבה על סוסים, בחלק מהחוות החקלאיות יש גם האפשרות לשכור טרקטורונים, רייזרים, ג'יפים, ריינג'רים ועוד. מעדיפים דווקא טיול אופניים בתור גיבוש קבוצתי? גם מעולה! רק אל תשכחו לשתות מים במהלך הטיולים שלכם בחוץ.

פעילויות ממולצות