אטרקציות באזור צפת

צפת היא אחת הערים היפות והמתוירת ביותר בגליל העליון. הקסם הייחודי של צפת מורכב מאוויר הרים צלול, מנופים מרהיבים, מרחובות ציוריים, מבתים עתיקים ומבתי כנסת מפוארים. צפת העתיקה מושכת המוני תיירים מדי שנה, וזה לא מפתיע. אווירת היישוב הישן שלה מציעה לתיירים חוויה מיסטית כמעט, והשילוב בין אתרי תרבות ומסורת ובין אטרקציות מהנות לכל המשפחה מגביר את הביקוש לנופש צפתי איכותי. בין שאתם מבלים את החופשה השנתית שלכם בצפת, ובין שאתם מגיעים אליה לביקור יומי קצר, תמיד תמצאו בה אטרקציות ייחודיות ובלתי נשכחות. מה חדש באטרקציות בצפת? בואו נבדוק.

צפת – דרכים רבות לה

זה נכון מה שמספרים – לצפת דרכים רבות ונסתרות. והדרך הטובה והיפה ביותר להכיר אותה היא דרך השטח. טיול רייזרים בצפון הוא חוויית שטח מיסטית לכל התיירים שמגיעים לצפת בחיפוש אחר הקסם שלה. עם רכבי השטח העוצמתיים תוכלו לטפס בקלות במעלה השבילים המתפתלים בעיר הגלילית היפה, להרגיש את קרירות הנחלים הזורמים במורדותיה ולהגיע לנקודות התצפית המרהיבות ביותר שלה. רכיבת שטח היא אטרקצייה מדהימה לכל המשפחה, אז אם אתם מבקרים בצפת, נסו לא לוותר עליה. 

רוחניות בשוק האומנים

שוק האומנים של צפת הוא אטרקצייה יוצאת דופן. כשאתם צועדים על מדרכות האבן לצד דוכני הפסלים, גלריות הציורים וחנויות חפצי הקודש, אתם חווים חוויה חוץ־ארצית ממש ולרגע שוכחים שאתם צועדים ברחובותיה של העיר הגלילית העתיקה. האווירה המיוחדת תישא אתכם למחוזות אחרים, ציוריים ורוחניים ותעשה לכם טוב. האומנות הצפתית המקומית תרגש אתכם ותקרב אתכם לצפת ולעצמכם. 

פארק התכלת היפהפה

פארק עמק התכלת הרחב משתרע על פני 580 דונם מוריקים במורדות של הר מירון. הפארק פתוח לקהל הרחב בכל ימות השבוע ובחינם. יש בו מרחבי טע מטופחים, בוסתנים עם ניחוחות משכרים, בריכות אבן מקסימות וצמחייה גלילית אופיינית. אם אתם מבקרים בצפת, פארק התכלת הוא אטרקצייה מומלצת לבילוי יומי איכותי, לפיקניק משפחתי נינוח ולטיול רגלי נחמד בחיק הטבע הכי קרוב לעיר.

דרך נוף מירון

דרך נוף מירון היא מסלול מעגלי קל ונוח לכל המשפחה שנמשך לאורך קילומטר וחצי על אחת הפסגות הגבוהות בארץ. הדרך מפגישה אתכם עם הנופים המפעימים של הגליל העליון, עם הפריחה האביבית המשגעת, עם הרוחות המרעננות של הקיץ הגלילי או עם השלג הטהור של החורף הקר. רוצים לעצור לארוחה קלילה או לקפה? לכל אורך המסלול תמצאו נקודות מקסימות שבהן תוכלו לפרוש את המחצלת, למזוג את הקפה, לנשום עמוק ולהירגע. אל תשכחו לקחת עליונית מחממת כי קריר שם למעלה גם בקיץ. 

לבקר בצפת ולהתאהב

בינינו, לא קשה להתאהב בעיר היפה ביותר בגליל העליון, וגם לא צריך לשבור את הראש בחיפוש אחר אטרקציות כדי ליהנות בה. די בטיול רגלי קצר בסמטאות הציוריות, בביקור קצר בכל אחת מהתצפיות הפזורות על פסגת המירון ובטבילת רגליים מרעננת בבריכות האבן בפארק כדי לדעת שאין כמו צפת, ואין כמו האטרקציות שלה.  

 

פעילויות ממולצות