סיור סליחות לבתי ספר ולתלמידים

סיור סליחות בהפקה ובהתאמה ייחודית לתלמידי בתי הספר

קהל יעד
בתי ספר וכיתות מאורגנים בקבוצות
משך הפעילות
כ 5 -6 שעות
חשוב לדעת
יש להצטייד בנעלי הליכה נוחות ולבוש חם
עלות
צרו קשר למחירון בהתאם לגודל הקבוצה
מרכז אסנט פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ומתאימים את אופי הפעילות בהתאם להנחיות המעודכנות. לכל שאלה נשמח לעמוד בקשר במייל: eyal@ascent.co.il או בטלפון 077-3601132

אנו שמחים להציג סיור סליחות בהפקה ייחודית לבתי ספר ותלמידים, הסיור הוא למעשה לילה של פעילות (או יום) הכולל סיור סליחות בעיר העתיקה של צפת ובנוסף כמה תחנות פעילות בחלוקה לכיתות התלמידים.

ליל סליחות לבתי ספר –  סיור הסליחות לבתי הספר של מרכז 'אסנט' מורכב מתחנות פעילות שונות שאנו נרכיב בתוכנית מותאמת במיוחד עבורכם.

מגוון האפשרויות לתוכנית הוא רחב – החל מסיור ערב ופעילות קצרה, ועד לפעילות של לילה לבן הכוללת סיור סליחות לילי ומגוון רחב של תחנות חוויתיות. 

המדריכים שלנו – לכל קבוצת תלמידים נצמיד מדריך מלווה צמוד שיעביר את הסיור וידריך אותם בתחנות השונות. מדריכי הסיור המנוסים שלנו מתורגלים בהפעלת תלמידים וניהול ליל הסליחות מתחילה ועד סוף.

חווית הסליחות – חווית הסליחות בצפת העתיקה היא חוויה שאין בשום עיר אחרת, הסמטאות הקסומות של צפת נשתמרו מימי קדם נושאים בחובם סודות עתיקים, ואגדות שסופרו במהלך השנים שהפכו לחלק בלתי נפרד מהמסורת הצפתית. המיקום הגלילי של העיר מעניק לחווית הסליחות נופך נוסף כאשר ניתן לשלב ביקור מאחד מקברי הצדיקים שבצפון השוכנים בתוך הטבע עוצר הנשימה של הגליל.

צפת העתיקה – עיר הרוח של הגליל, עיר מסקרנת ואפופת מסתורין המקום המושלם להכיר ולחוות את תקופת הסליחות.

תחנות הפעילות:
  • סיור סליחות – סיור סליחות בעיר העתיקה הכולל הסברים על מורשת צפת העתיקה, סיפורים והמחשה של תפילת הסליחות, באופן המותאם לתלמידי בית ספר. לסיור בשעות הלילה גם נוכל לבקר בבתי הכנסת העתיקים באזור צפת בזמן תפילת הסליחות.
  • סדנת שופרות – סדנה חוויתית בה נלמד ונחווה את התליך הכנת השופרות, נלמד על המנהג של תקיעת השופר בחודש אלול במשמעותו הפנימית במסורת היהודית.
  • ביקור במרכז אוצר הסת"ם – ביקור במרכז המפעיל חדרי מולטימדיה פעילים המעבירים את התוכן של נושא הסת"ם במסורת היהודית – ספרי תורה, מזוזות ותפילין – בצורה חוויתית ופעילה (חידון סת"ם, מצגת מולטימדיה ועוד).
  • ניגונים ואגדות – פעילות חוויתית של שירים וניגונים בשיתוף הקהל, בהמשך הפעילות נשיר יחד שירים מסורתיים מוכרים – ישנים וחדשים, ונשמע סיפורים על דמויות מעולם עתיק.

לפרטים והזמנות צור קשר:

מספרים עלינו ש...

אירועים נוספים