סיור קולינרי בצפת העתיקה

ניגונים וטעמים

קהל יעד
קבוצות מהארץ ומחו"ל, משפחות
משך הפעילות
כ 2 שעות
חשוב לדעת
סיור ניגון וטעמים – בהזמנה מראש במייל שלמטה
עלות
צרו קשר לקבלת מחירון
מרכז אסנט פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ומתאימים את אופי הפעילות בהתאם להנחיות המעודכנות. לכל שאלה נשמח לעמוד בקשר במייל: eyal@ascent.co.il או בטלפון 077-3601132
נפתח את סיורינו במרכז אסנט שבעיר העתיקה עם אופציה לכיבוד פריקסה במילוי אותנטי נמשיך ונצא לסיור מנגן בעיר העתיקה של צפת – מדריך מנגן בגיטרה ייקח אתכם לביקור קסום  בסמטאות העתיקות, תבקרו בבית כנסת, תפגשו אומנים ותשירו את שירי צפת.
בין הסמטאות הקסומות נעצור לטעימות במגוון מקומות מלאי טעם ועניין (ראו פירוט מטה). מומלץ לסיים את הסיור בביקור במחלבות המאירי – שם נשמע סיפורים מרתקים על צפת ושושלת הדורות לבית המאירי, על מקור השם "גבינה צפתית" ועל הסודות הכמוסים ביותר בהכנת הגבינות.

לפניכם מגוון טעימות שניתן לשלב בסיור: 

  • לחוח תמני  – המאכל התימני הפופולרי – לחוח, בטוויסט מעניין, מוגש בדוכן קטן, בו רונן התימני מטגן לחוח במחבת לוהטת מול עיני הלקוחות. על הלחוח עורמים ירקות טריים וגבינה צפתית מקומית של מחלבת קדוש שנמסה מהחום.
  • מחלבת המאירי – סיור משלב סיפורים מרתקים על צפת ושושלת הדורות לבית המאירי, על מקור השם "גבינה צפתית" ועל הסודות הכמוסים ביותר בהכנת הגבינות. במהלך הסיור יוקרן חזיון אורקולי הממחיש יום ייצור במחלבה, ולסיום יינתנו למבקרים טעימות מגבינות המחלבה.
  • יקב צפת  – נכנס יין יצא סוד, סודות הקבלה של צפת מתחברים באופן מושלם עם היין הצפתי. נכנס אל היקב הממוקם בתוככי הסמטאות ונטעם מסוגי היין המופק ביקב  
  • פריקסה טוניסאי  – הפריקסה אותו בצק מטוגן ממולא בכל טוב הוא הבסיס. רוטב לימון מרוכז, הביצה מגיעה מעורבבת יחד עם תפוחי האדמה הלבנבנים, הכל בקוביות קטנות, חצילים מטוגנים, דג טונה והרבה שמחה בתוך הפריקסה. 
  • סיידר חם וספינג' מתוק  – אין כמו ספינג' מתוק מעשה ידיה של מבשלת צפתית, יחד עם הספינג' נשתה גם סיידר חם עם מעט אלכוהול 
  • קוסקוס מקורי עם מרק ירקות מהביל  – בתוך אולם צפתי עתיק ומיוחד אין כמו קוסקוס ומרק חם בכדי לחמם את הלב
  • מיץ טבעי בדוכן פירות ואומנויות מיוחד בתוך הסמטאות היפות של צפת

לפרטים והזמנות צור קשר:

מספרים עלינו ש...

אירועים נוספים