סדנת סוד שם האדם

אבחון אישי על משמעות השם לפי תורת הקבלה

קהל יעד
קבוצות, משפחות, זוגות ובודדים
משך הפעילות
כשעתיים
חשוב לדעת
עלות
צרו קשר לקבלת מחיר מותאם
מרכז אסנט פועלים בהתאם להנחיות משרד הבריאות, ומתאימים את אופי הפעילות בהתאם להנחיות המעודכנות. לכל שאלה נשמח לעמוד בקשר במייל: eyal@ascent.co.il או בטלפון 077-3601132

תמיד רצית לדעת מה אומר השם שלך באמת?
רוצה ללמוד על התאמה זוגית לפי השמות של בני הזוג?
מסקרן אותך מה משמעות השם שלך לפי תורת הקבלה?

אסנט מציגים סדנה מיוחדת על הסוד הטמון באותיות שם האדם. מתוך למידה של משמעות האותיות בתורת הקבלה, והבנה כיצד זורמת האנרגיה האלוקית לעולם דרך האותיות, נצא עם תובנות חדשות על אורח החיים שלנו, דפוסי חשיבה, ונוכל ליצור שינוי מודע, לחיים של איזון ושלווה.

תורת הקבלה מלמדת אותנו שהשם שניתן לאדם ביום הוולדו – צירוף האותיות הייחודי שלו – הוא מקור הכוח והחיות שילווה אותו כל ימי חייו. סדנת סוד שם האדם נבנתה לאחר העמקה במשמעות הפנימית הטמונה באותיות ותרגום הידע העמוק הזה לכלים מעשיים, שיעזרו לכם להבין את עצמכם ואת הקרובים לכם.

אז מה מעניין אותך?

  • אבחון אישי על השם שלך – הזמנת אבחון אישי על השם שלך, שיחה אישית של כ-45 דקות בפגישה אישית, או בטלפון על מהות השם שלך, הכרת הכוחות והתכונות הטמונים בשם שלך, ומתן כלים לצמיחה אישית, בהתאמה לסגולות שניתנו לך.
  • אבחון אישי במתנה לחבר – ניתן להזמין אבחון אישי כמתנה לבן/בת הזוג, לאבא/אמא/סבא/סבתא, לחבר לעבודה. מתנה אישית לא שגרתית ומיוחדת, שלא תשכח במהרה! לתת לאהובים לך מתנה בעלת משמעות, שתיתן לו/לה כלים להתפתחות אישית.
  • סדנת "סוד השם האדם" לקבוצות – ניתן להזמין את סדנת סוד שם האדם לקבוצה, בתור עצירה חוויתית בצפת העתיקה, לחברים לעבודה, למטיילים ועוד, הסדנה מעמיקה אך גם קלילה ומגבשת – בחלק הראשון של הסדנה נלמד על משמעות האותיות ותאריך הלידה לפי תורת הקבלה, ובחלק השני של הסדנה מנחה הסדנה יבצע אבחון קצרצר לכמה משמות המשתתפים – חוויתי ומגבש!
  • קבלת דף "המפה האישית" – ניתן להזמין דף "המפה האישית" שכולל את משמעות השם שלך, משמעות החודש בו נולדת ומציאת המיקום המדוייק בו מופיע השם שלך בפרשה השבוע בה נולדת. – ניתן לקבל את דף "המפה האישית" אם או ללא פגישת האבחון.

מפגש סוד שם האדם בהנחיית מומחה בניתוח ואבחון שמות לפי תורת הסוד, שמעביר סדנאות ואבחוני שמות אינטראקטיבים, הנותנים כלים להכרה עצמית והתפתחות אישית.


 

החשיבות של השם שלך

בסיפור בריאת העולם אנחנו מוצאים עומק וחשיבות מיוחדת שניתנה לאותיות ומילים – "בעשרה מאמרות נברא העולם", תפקידו של אדם הראשון היה לתת שמות לברואים בגן עדן ועוד.. עוד אנחנו מוצאים דיוק הלכתי בצורת האותיות שמתבטאת בהלכות של כתיבת ספר תורה, תפילין וכו'. החשיבות המיוחדת שניתנת לאותיות מעידה לנו על עומק נסתר, על רובד רוחני שמסתתר מאחורי כל צירוף אותיות, מילה או שם, רובד רוחני שהוא מעבר למשמעות המילה כפי שאנחנו מבינים ומכירים אותה.

הרבה אנשים מחפשים לדעת על התאמה זוגיות לפי שם האדם – אך להבין מה השם שלי נותן לי זה הרבה מעבר לזה! לא מדובר רק על התאמה זוגית אלא גם התאמה למקום עבודה, לסביבה, להתנהלות במשפחה – הבנה עצמית שמאירה לאדם מה המעלות שלו וכיצד להתשתמש בכלים ובתכונות שניתנו לו כדי ליצור שינוי לטובה בכל אירועי החיים.

לפרטים והזמנות צור קשר:

מספרים עלינו ש...

אירועים נוספים