תיירות בארץ מצפון ועד דרום

ארץ ישראל אומנם קטנה, אך עשירה באטרקציות ומקומות בילוי שיכולים להפוך כל יום טיול או חופשה לחוויה יוצאת מגדר הרגיל. אם אתם מחפשים מה לעשות בטיול הבא שלכם, ריכזנו לכם כמה אטרקציות נבחרות מצפון עד ודרום.

אזור הצפון

אזור הצפון הוא אחד היעדים האטרקטיביים ביותר שישנם בארץ, ולא בכדי. מעבר לעובדה שהוא ירוק, שופע במים ובצמחיה, יש בו גם שפע של אטרקציות, מסלולי טיולים, אתרים ארכיאולוגיים, חופים יפים, מרכזי מבקרים ופעילויות מסוגים שונים. אם אתם מחפשים מה לעשות באזור הצפון, צפת היא אחד המקומות הראשונים שכדאי לבקר בהם. מאז המאה ה- 16 שהעיר הצפונית מהווה מוקד עלייה לרגל, ותיירים רבים מהארץ ומהעולם מגיעים אליה כדי לספוג את האווירה הייחודית ששוררת בעיר.

מה תרצו לחוות?

מרכז אסנט בצפת מאפשר לחוות את צפת מזווית יותר רוחנית וליהנות מהאווירה הקסומה שכל כך מאפיינת אותה. במרכז תוכלו ליהנות משפע של פעילויות תחת קורת גג אחת, בהתאם לחוויה שתרצו לחוות. אפשר להירשם למגוון רחב של סדנאות חוויתיות, הופעות מוזיקליות, סיורים מודרכים והרצאות, שיהפכו כל ביקור בצפון להרבה יותר משמעותי. בין הפעילויות המומלצות של המרכז: סיור בעקבות המקובלים בצפת העתיקה, סיור סליחות בצפת העתיקה, סיור מנגן בצפת העתיקה וסדנת קצב הכוללת מופע סוחף בשיתוף הקהל.

אזור המרכז

כפי שאתם בוודאי יודעים גם לאזור המרכז יש המון מה להציע, ואם אתם מחפשים להתחבר למשהו מעט יותר גדול מכם, העיר ירושלים וסביבתה הן היעד המושלם. ירושלים היא אחת הערים הקדושות בעולם, והיא חשובה ליהדות, לנצרות ולאסלאם. מעבר לכך, היא נחשבת לאתר חובה שפשוט אי אפשר לוותר עליו, במיוחד אם אתם מחוברים למושגים כמו רוחניות וקדושה. ירושלים שופעת בהמון מוקדי תיירות, מסלולי טיול, אטרקציות, מרכזי קניות וכל מה שתרצו לחוות במהלך החופשה. מעבר לאטרקציות המוכרות, אפשר גם להירשם לסדנאות, לסיורים מודרכים ולסיורי טעימות, לבקר בשווקים התוססים, לצאת להופעות מוסיקליות ובאמת שאין גבול לאפשרויות.

אזור הדרום

גם אזור הדרום בארצנו הקטנטונת אינו חף מאטרקציות ויעדים נבחרים. בין אם אתם מעדיפים טיול שטח בתוך המדבר, ובין אם להגיע אל מרכז מבקרים בדרום, יש שפע של אפשרויות ואטרקציות מיוחדות. אם אתם מחפשים חוויה מיוחדת, אחד המקומות שכדאי לבקר בהם הוא מרכז מורשת גוש קטיף. במרכז זה תוכלו להיחשף לסיפור ההתיישבות בגוש קטיף, על כל הרבדים שלו: ההתיישבות, ההתמודדות עם הטרור שחוו התושבים, ההתנתקות והצמיחה מחדש. בנוסף במרכז אפשר ליהנות מפעילויות שונות ומגוונות כמו סיורים מודרכים, טיולים בסימן החקלאות וההתיישבות ועוד.

לסיכום יש אינספור פעילויות מעניינות מצפון ועד דרום, תלוי מה אתם מחפשים לחוות. הקדישו זמן לעשות מעט שיעורי בית ולהכיר את המקומות התיירותיים שיכולים ליצוק לטיול שלכם הרבה יותר תוכן ומשמעות.

 

פעילויות ממולצות