שירות בקליק – העבר לעומת ההווה

במידה וחשקה נפשכם באוכל ספציפי, אתם כבר ממש לא חייבים להתקשר למסעדה המקומית, על מנת לקבל את המשלוח. ביכולתכם ללחוץ על הקישור שמופיע בהמשך המאמר, של שירות בקליק, ולהזמין כל מה שאתם רוצים. שירות שכזה הפך לאחרונה לגן העדן עבור המון בני אדם. נוכח השינוי בנוף, חדשות לבקרים בתעשיית המזון, בפרט בעידן הקורונה, המון אנשים רואים שירות זה כפתרון נוח שאינו מחייב כל מאמץ למשלוח און ליין במקום אחד, שמאגד ערב רב של משלוחים.

 

מה יגרום לכם לצרוך את השירותים של מרכז אסנט?

בשנת 1983 הקימו את מרכז אסנט, מתוך המטרה לספק מידת מה של היכרות עם החוויה הרוחנית ששוררת בעיר צפת, ביחד עם המורשת שלה, בתור עיר שמהווה, בלי כחל וסרק, אומנות, רוח או יצירה. הפירוש המילולי של השם הוא התעלות. מאז לימי הקמתו של מרכז אסנט, הוא הפך לשם דבר בתור המרכז להתעניינות בעיר צפת, שמשכיל להנחיל באופן חווייתי את הרוח הכול כך ייחודית של העיר צפת. מרכז אסנט נמצא בעיר צפת העתיקה, בפינה ציורית למדי, בתוך מבנה יפהפה וקדום, אשר גובל עם היער, תוך כדי כך שניתן להביט ממנו בנוף עוצר הנשימה של יער הבעל שם טוב, הר מירון, כמו גם עין זיתים.

האם שירות בקליק הופך את תהליך ההזמנה לקל ולמהיר יותר?

בעבר, בני האדם היו חייבים להתקשר לחנות על מנת להזמין מוצרים, ולהגיע אליה פיסית בשביל לאסוף אותם, מה שבהכרח גזל מהם המון זמן. אך כיום הזמנים השתנו, נוכח הדוחק בחיי היום יום, ויותר ויותר אנשים נהנים מכל הטוב שמציע שירות בקליק. לפעמים יכולה להיות טעות בהזמנה טלפונית, ובמקום לקבל פיצה, החנות תשלח לכם פסטה, כל זה לא יכול לקרות בשירות בקליק, בשל המערכת הכה יעילה שמאפיינת אותו. עם מערכת כה ידידותית למשתמשים, בעלי העסקים והצרכנים אינם יתקשו להזמין את המוצרים, מכיוון שהכול מתבצע באופן אוטומטי. מערכת מקוונת שכזאת, באתר ברשת האינטרנט או באפליקציה, זמינה בשבילכם מסביב לשעות, ובהחלט מייעלת את תהליכי ההזמנה.

האם שירות בקליק עוזר לשמור על ריחוק חברתי?

זה כבר שנתיים שאנו חיים תחת האיום המרחף של נגיף הקורונה, ועדיין לחשוש מפניו. ההתקהלות במסעדות עדיין מסוכנת, לכן רק טבעי הדבר שתרצו לעשות שימוש בשירותים הנהדרים של שירות בקליק, ובאופן הזה תמזערו כל מגע אנושי. במשך תקופת הקורונה, שמירה על ריחוק חברתי מסייעת ביותר לעצירת התפשטות נגיף הקורונה. מגע מינימלי ישמור עליכם, העובדים ושאר הציבור מוגנים מפני התפשטות וירוס הקורונה. אף שנראה "שניצחנו" את וירוס הקורונה, מדי יום יש עוד בני אדם מאומתים, מה שמחייב לשמור על ריחוק איש מרעהו, ככל שניתן.

חרף העובדה שאי אפשר להסתתר במקום אחד לתמיד, הזמנה משירות בקליק מקדמת בברכה את המקום שממנו הנכם עשויים ליהנות מאוכל טעים ומכל מוצר בשיא הנוחות, איפה שלא תהיו. בנוסף לכך, תוכלו להתאים את זמני המשלוח ליום העמוס שלכם, ותיהנו מפלטפורמה מעולה לאפשר נוחות והערכה לסביבה הקרובה שלכם.

פעילויות ממולצות