פעילויות לילדים בחופש הגדול שכדאי לבדוק

בחופש הגדול, הורים רבים מחפשים פעילויות שונות לעשות עם הילדים על מנת שלא יהיה להם משעמם ויוכלו ליהנות מתקופת החופש, במקום להיות בבית ולחפש מה לעשות או לשבת מול המסכים השונים.

במאמר זה, נציג בפניכם 3-4 אטרקציות ייחודיות של פעילויות שניתן לעשות עם הילדים. אלו פעילויות שההורים יכולים לקחת את הילדים ולעשות איתן ביחד איתם, וכן פעילויות שחלקן לפחות, ההורים יכולים להסיע את הילדים עם חבריהם, שיבלו ביחד, ולאסוף אותם בסיום הפעילות.

פעילויות שאפשר לעשות עם ילדים בחופש:

טיולי אופניים או טיולים ברגליים

הקיץ זה זמן טוב לקחת את הילדים מוקדם בבוקר ולעשות איתם טיול אופניים או טיול ברגליים ביעדים שונים. מאחר ובמהלך השנה הם לומדים ובסופי שבוע לא תמיד זה מסתדר, אז בחופש הגדול אפשר לנסוע איתם אל יעד מסוים, לקחת אופניים ולרכב ביחד איתם. אם הם לא בגיל המתאים לרכיבה או שהם לא אוהבים את זה, אז אפשר למצוא מגוון רחב של מסלולים בהם ניתן ללכת, כולל מסלולים הכוללים מעיינות, נחלים, ומקומות אחרים עם מים.

מאחר ומדובר במזג אוויר קייצי, קרי חם ולח, רצוי לצאת בשבוע הנוחות של היום, עם הרבה מאוד בקבוקי מים, כובע, ושאר הדברים הרלוונטיים בשביל לשמור על בריאותם. חשוב שהמסלול יהיה מותאם לגיל שלהם, לא קשה מדי, אך מאתגר מספיק בשביל שיהיה מעניין.

פעילויות במתחם יער בן שמן

ביער בן שמן, אפשר למצוא מתחם המציע מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים. מדובר על פעילויות כגון:

  • משחקי פיינטבול,
  • לייזר טאג,
  • טיולי אופניים,
  • טיולי הליכה,
  • טיולי איזי ריידר,
  • סדנאות ODT
  • ועוד.

 

מדובר על פעילויות שילדים מאוד יתחברו אליהן ויוכלו להעביר שעתיים-שלוש בצורה מהנה, לצבור חוויות וזיכרונות.

היתרונות של מתחם יער בן שמן הם, שניתן לשלב מספר פעילויות ביום אחד, אפשר לארגן יום כיף לכלל בני המשפחה, אפשר לארגן יום כיף לקבוצות גדולות של ילדים ועוד. המקום מתאים לשם כך וללא ספק נותן להורים ולילדים מהנה שלם לפעילויות ייחודיות בקיץ.

פארקי שעשועים

בעבר, היה בישראל פארק שעשועים אחד בתל אביב, לונה פארק. היום אנחנו יכולים למצוא סוגים של פארקים במקומות שונים בארץ, בין אם זה במרכז ובין אם במקומות אחרים. בכל פארק אפשר למצוא מגוון רחב של מתקנים מסוגים שונים, המתאימים לגילאים מגוונים. מדובר על מתקנים מהנים, מאתגרים ולעיתים גם מפחידים כפי שילדים אוהבים.

בתקופת הקיץ הפארקים פתוחים, לרוב, מהבוקר עד הערב, ניתן לרכוש כרטיס ולשהות בהם יום שלם, ליהנות מכל המתקנים במקום. אפשר למצוא גם מסעדות ובתי אוכל בתוך המתחם.

מעבר לפארק שעשועים, אזי שאפשר למצוא ברחבי הארץ שורה ארוכה של פארקי מים, בפרט בבתי מלון אשר מציעים פארקים עבור האורחים הלנים במקום. אז אפשר לצאת עם הילד לנופש ועל הדרך לאפשר להם ליהנות מחוויה יוצאת דופן של אטרקציה כמו פארק מים הכולל מגלשות, בריכות, מגרשי משחקים במים עווד.

קארטינג

ילדים רבים חולמים על הרגע בו הם יוכלו לשבת מאחורי ההגה ולהתחיל לנהוג. עד שהם יגיעו לגיל ויוכלו לעשות זאת, אפשר לקחת אותם אל מסלולי קארטינג ברחבי הארץ, אפשר למצוא באזור השרון, המרכז, ירושלים ובאזורים נוספים.

שם הילד יקבל רכב קטן, מותאם לגיל שלו, והוא יוכל לנהוג בו במסלול מסומן ומיועד לכך. לפני שהוא יעלה על הרכב, יקבל את ההדרכה המתאימה, כשבגילאים מסוימים ההורה יצטרך להתלוות אליו. צריך לציין, נהגי מרוצים מקצועיים, מתחילים את דרכם במסלולים מסוג זה, לפני שהם מתקדמים האלה. אם הילד שלכם יאהב את זה, אולי ירצה בעתיד להיות נהג מרוצים.

 

פעילויות ממולצות