סוף שבוע מהנה הכולל טיול בצפת

טיול בצפת 

בין המקומות הקסומים בישראל מתברגת במקום גבוה מאד, העיר צפת. רבים מהישראלים נוהגים לבקר בה אחת לכמה שנים כדי ליהנות מהשוטטות בסמטאות העתיקות והססגוניות שמחזירות כל אחד מאתנו אלפי שנים אחורה למסע אותנטי בזמן. בכל ביקור אפשר לראות כי הסמטאות נשארו כמות שהיו, הזמן עצר מלכת וכאשר מגיעים אל סוף שבוע מהנה הכולל טיול בצפת, מתרגשים כבר שבוע לפני כן וסופרים את הימים, מתי יגיע יום חמישי ונוכל לנסוע צפונה. יש בישראל מקומות יפים רבים, אך יש בודדים מתוכם שהתושבים מעוניינים לראות שוב ושוב ואף פעם לא נמאס להם, אלא להפך זו שעה של התרוממות רוח עבורם.

כאשר המשפחה מעוניינת לצאת לחופשה, בני המשפחה בוחנים כמה וכמה אופציות כדי לבחור לאן לנסוע הפעם, למרכז, לדרום, או לצפון. האטרקציות הן רבות ואפשר להגיע למלונות שממוקמים ליד אגמים, בסמוך למפלים שוצפים או ליד ערים עתיקות כמו צפת. לאחר בדיקת כל האפשרויות ברוב המקרים כולם רוצים להגיע שוב לצפון ולבצע טיול בצפת אזור שהוא כה פסטורלי. בוחרים בית מלון איכותי ונהנים מחדרים מפנקים שיש בהם את כל מה שצריך אדם אשר מגיע לחופשה. מיטה גדולה בטיב מעולה, מוצרים ייחודיים בחדר האמבטיה כמו שמפו נגד קשקשים ומערכת ישיבה נוחה במיוחד במרפסת, כדי ליהנות מהנוף עוצר הנשימה. 

טיול בצפת באזור הפסטורלי 

משפחות רבות מגיעות לסמטאות המוכרות של העיר העתיקה בצפון והן נהנות לבצע טיול בצפת שכולל את כל הסביבה הקרובה, כמו בגלריות הרבות אשר פזורות בעיר, בבתי הכנסת הייחודיים כמו זה של האר"י האשכנזי, ובית הכנסת של יוסף קארו. תמיד נחמד לבקר ביקב צפת העתיקה וגם לחוות טיול בצפת למרגלות הר כנען. 

רבים מגיעים במהלך סוף השבוע גם למקומות אשר סמוכים לאזור גיאוגרפי זה ולאחר טיול בצפת הם נוסעים לבקר בהר מירון, או ביישובים באצבע הגליל כמו כפר בלום, דפנה וקריית שמונה.

חופשה יוצאת דופן בצפת 

אצל רבים המטרה של חופשה היא ליהנות מהנוף המרהיב וגם לנוח מהעבודה השוחקת ומההתרוצצויות האין סופיות במהלך היום יום. לכן הנופשים מנתבים יום או יומיים מהחופשה למנוחה ורוגע בבית המלון. נהנים מהבריכה ומהמים הצלולים שלה, מעט שוחים וקצת נחים. 

מגיעים למתחם הספא כדי ליהנות מעיסוי מפנק באחת השיטות הקיימות כמו עיסוי שבדי תאילנדי, אבנים חמות וגם אחרים. משחררים את כל השרירים ואת כל העצמות ולאחר העיסוי מרגישים ריענון אמיתי והמון אנרגיה.

הגעה למקומות המעניינים בעיר

לאחר שצוברים כוחות, אפשר ליהנות ולהגיע לגלריות השונות שעדיין לא ביקרנו בהן  במהלך טיול בצפת שכל אחת מהן מתרכזת בתחום אחר של אומנות או קבלה. הציורים וחפצי האמנות אשר מוצגים בכל אחת מהגלריות הם מרתקים ולאור הסקרנות הרבה אפשר לשהות בכל אחת מהן פרקי זמן ארוכים.

פעילויות ממולצות