נופש בלתי נשכח בצפת

מחפשים חברת הסעות לצפת כדי לתכנן טיול בלתי נשכח? בין אם אתם מחפשים הסעות לקברי צדיקים או יעדים מיוחדים בצפת מסוגים אחרים, העיר מציעה המון מה לראות ולחוות. הנה המדריך המלא למטיילים בצפת, המשיכו לקרוא. 

צפת היא עיר בצפון והיא אחת הערים העתיקות בעולם. העיר ידועה בנוף היפה וההיסטוריה שלה, מה שהופך אותה ליעד פופולרי עבור עולי רגל יהודים מכל קצוות העולם. למעשה, אחרי תל אביב וירושלים, ייתכן שהיא העיר הכי מתויירת בישראל. זאת, משום שצפת היא אחת הערים החשובות ביהדות, למרות היותה קטנה. הוא מיושב ברציפות מאז תקופת האבן, על ידי יהודים עוד מימי דוד המלך.

באיזו תקופה בשנה מומלץ לבקר בצפת? 

בין אם אתם מחפשים טיולים בצפת, הסעות לצפת, יעדים מיוחדים בצפת או הסעות לקברי צדיקים בצפת, מומלץ להגיע לעיר בחודשי אפריל – אוגוסט. אמה-מה, חשוב לקחת בחשבון שבחודשי יולי אוגוסט הלחות יחסית גבוהה והטיולים הרגליים עשויים קצת להקשות. 

אם אתם רוצים לחוות טיול חורפי בסמטאות העתיקות של העיר, צפת מומלצת לביקור גם בחודשי החורף. אם מדברים למשל על קברי צדיקים בצפת, אנשים מגיעים לבקר בקברים אלו במהלך כל השנה, לא משנה אם מדובר על חורף או קיץ. 

יעדים מיוחדים צפת שחשוב להכיר

צפת ידועה בקהילה היהודית התוססת ובארכיטקטורה הישנה והיפהפייה של העיר. בין אם תחפשו טיולים בצפת, הסעות לצפת, יעדים מיוחדים בצפת, הסעות לקברי צדיקים בצפת, אפשר גם להסתפק בטיולים רגליים בין הסמטאות היפהפיות של העיר. כמו כן, בקרבה לצפת תוכלו למצוא את כנסיית הבשורה, שנמצאת בעיר נצרת. כנסייה זו נבנתה על ידי צלבנים שהגיעו מאירופה. היא שימשה במקור כמבצר, אך מאוחר יותר הוסבה לכנסייה לאחר שנפלה לחורבה בתקופת השלטון העות'מאני. 

בנוסף, אם אתם מארגנים טיולים בצפת, הסעות לצפת או הסעות לקברי צדיקים בצפת, חובה לבקר בעיר העתיקה. בקרבה לעיר העתיקה, תוכלו גם למצוא את בית הכנסת על שם יוסף קארו, גלריות אומנות שונות, יקבי יין ועוד. 

טיפים למציאת בית מלון בצפת 

ייתכן שאתם מתכננים טיולים בצפת, הסעות לצפת או הסעות לקברי צדיקים בצפת, כך או כך, בעיר צפת ישנם מלונות שונים הזמינים למטיילים. קודם כל, חפשו מלונות שנמצאים ליד העיר העתיקה המרכזית או אטרקציות מרכזיות אחרות. כמו כן, בדקו ביקורות באינטרנט לפני הזמנת השהות בבית המלון. 

כאשר אתם מחפשים מקום לינה בצפת, הקפידו לברר מראש עם עצמכם – איזה סוג של לינה אתם מחפשים. זאת, משום שחלק מהמלונות מציעים יותר שירותים מאחרים. אם אתם מחפשים משהו שיש בו יותר פעילויות ושירותים, הקפידו לברר מה כל מלון כולל ומציע לאורחיו. ואולי הכי חשוב, תבררו אם בית המלון כולל ארוחת בוקר, כי כולנו תמיד רעבים בנופש כבר ב-8 בבוקר. 

נכתב בשיתוף עם טופ הסעות – פורטל להשוואת מחירים בין חברות הסעים בכל הארץ.

פעילויות ממולצות