מה היתרונות של חופשה באזור הצפון?

אזור הצפון נחשב מאז ומתמיד לאטרקטיבי וכמדי שנה ישראלים רבים בוחרים בחופשה בצפון. אך מה היתרונות של אזור זה על פני אזורים אחרים בארץ ומה הופך אותו למבוקש כל כך? הנה היתרונות המרכזיים:

מגוון רחב של אטרקציות מעניינות

באזור הצפון תוכלו ליהנות משלל אטרקציות מיוחדות ומגוונות למדי – החל משווקים, יקבי בוטיק מופעים, הרצאות וסיורים ועד לטיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים ספורט אקסטרים.

זו אחת הסיבות המרכזיות שבגללן צפון הארץ הוא איזור מבוקש בקרב מי שמגיע לחופשה משפחתית עם ילדים קטנים או לכל מי שחובב תרבות או היסטוריה.

מקומות אירוח ברמה הגבוהה ביותר

אם אתם מחפשים בתי מלון בישראל באזור הצפון או שוקלים להגיע במסגרת החופשה לאירוח בצימרים, בקתות אירוח וכדומה, דעו כי בצפון יש מקומות ברמה הגבוהה ביותר, אשר לרוב נמצאים במיקום מצוין ומציעים חווית אירוח מיוחדת עם אוכל מצוין, נוף פסטורלי וסביבה שקטה ומרגיעה.

נופים מיוחדים ועוצרי נשימה

לא חסרים מקומות יפים בצפון וכל מי שחשקה נפשו בביקור בנחלים, מעיינות, פארקים ונקודות תצפית פוטוגניות, ימצא אותם באזור זה של הארץ.

במהלך חופשה באזור הצפון ניתן לראות שדות ירוקים, נופים אשר משתנים כל הזמן והרבה מקורות מים שבהן אפשר לעצור לטבילה קצרה לפני שממשיכים הלאה.

אם אתם חובבי פריחות, תוכלו למצוא באזורים שונים בצפון (למשל אזור הגליל) פריחה של תורמוסים וגם לא מעט מטעי שקדיות, פריחת חמניות, רימונים ועוד. חשוב לבדוק את הזמנים המדויקים של פריחת העצים לאורך השנה ולקבל נקודות מדויקות בהן כדאי לבקר במהלך החופשה.

מסעדות מצוינות ואוכל משובח

באזור הצפון תוכלו למצוא אוכל משובח ומגוון וזה כולל מסעדות איטלקיות, מסעדות אסייאתיות, מסעדות בשרים או דגים וגם מסעדות אשר מגישות אוכל אשר מתבסס על חומרי גלם מקומיים כמו גבינות מהמחלבות בצפון הארץ, ירקות וגם פירות העונה.

כדאי לציין כי יש גם אפשרויות רבות במסעדות שונות בצפון אשר מתאימות למי שמחפש תפריט צמחוני, טבעוני או אורגני וגם מנות מיוחדות לאנשים בעלי רגישויות כמו רגישות לגלוטן, לקטוז ועוד.

מחירים נוחים ומשתלמים

בניגוד למקומות אירוח באזור מרכז הארץ, באזור הצפון המחירים לרוב יהיו נגישים ונוחים יותר וזה בהחלט שיקול משמעותי כאשר בוחרים אזור לחופשה. אנחנו כמובן מדברים בעיקר על מקומות האירוח אך גם המחיר של המסעדות, בתי הקפה, האטרקציות השונות ועוד, צפוי להיות נמוך יותר.

לסיכום, יש מספר רב של יתרונות לחופשה באזור הצפון ואפשר לומר כי צפון הארץ הוא ללא ספק אזור מושלם לחופשה הבאה שלכם וזאת בשל שלל האטרקציות, מקומות האירוח המגוונים, הנופים המרהיבים והמסעדות המשובחות.

כדאי להיערך מראש ולתכנן היטב את החופשה ולהירשם מראש לסיורים והאטרקציות השונות, בעיקר אם מבקרים בתקופה העמוסה של השנה, אשר מתחילה בעיקר בתחילת עונת האביב ומסתיימת בסופו של הקיץ.

 

פעילויות ממולצות