יום כיף בצפת

אחרי שנה בה כולנו היינו ספונים זמן רב מדי בבית, עוד מדינות העולם נאבקות בנגיף הקורונה, זה הזמן שלנו ליהנות מהארץ היפה שלנו במלוא תפארתה. מה יותר טוב מלבלות חופשה אמיתית, מפנקת, באחת הערים היפות והמסקרנות ביותר בישראל. בליבו של הגליל העליון, בתוך נוף עוצר נשימה, מסתתרת עיר עם עבר מפואר, אוכל נהדר ויופי מסחרר.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על המלצות חמות שיעזרו לכם לבחור את היעדים הטובים ביותר לטיול נהדר בעיר צפת, זה הזמן שלכם להמשיך לקרוא.

יום טיול מתחיל בבחירה נכונה של מקום לינה

כדי ליהנות מצפת באופן מלא, אנחנו בהחלט היינו ממליצים ללון בקרבת מקום. רבים טועים לחשוב כי השטח לו אנחנו קוראים 'צפון' הוא שטח קטן, אבל האמת היא שיש משמעות לבחירה של צימרים בצפון ביחס למקום בו אתם מעוניינים לבלות.

אנחנו היינו ממליצים לבחור צימרים בצפון הממוקמים בסביבת ראש פינה, צפת כמובן והגליל העליון. תופתעו לגלות כי מדובר על מקומות לינה אטרקטיביים במיוחד, נעימים ושקטים באופן יוצא דופן.

לאחר שתבחרו את המקום המושלם עבורכם, לאור כמות האנשים היוצאים לחופשה והצרכים המשתנים שלכם, ניתן לצאת ליום נהדר בצפת המדהימה.

הקסם שבעבר

צפת היא אחת הערים העתיקות בישראל. העיר שמוזכרת עוד מהימים בהם שלטו הרומאים בארץ ישראל הפכה עם השנים למרכז דתי ותרבותי ליהודים שבאו להרי הגליל אחרי מרד בר כוכבא ובהמשך, בימי הביניים, הפכו את העיר למרכז עבור אלו העוסקים בתורת הנסתר.

מאותה תקופה נשארו בתי כנסת רבים כמו בית כנסת האר"י, בית כנסת יוסף קארו, בית הקברות היהודית ועוד. בכל אחת מהפינות הללו תוכלו למצוא סיפורים ומעשי ניסים, אלו שהופכים את העיר לחלק משרשרת הדורות היהודית- ישראלית.

מה עם קצת מים?

למרגלותיה של העיר זורם נחל עמוד, מהנחלים הגדולים והמרשימים בארץ ישראל. נחל עמוד, ממש תחת העיר צפת טמונים 'מעיינות שכוי', שלושה מקווי מים זורמים, גדולים, כאלו בהם אפשר לבלות שעות ארוכות. מדובר על נקודה נהדרת להתרעננות ולבילוי משפחתי.

למעיינות ניתן להגיע ברגל דרך נחל עמוד או לרדת בעזרת הרכב מצפת עד כמה מטרים מהמים.

מה אוכלים?

ראשית, שימו לב כי לא מעט צימרים בצפון מגישים בין היתר ארוחת בוקר, כך שאתם בהחלט יכולים ליהנות מהשפע אותו ניתן למצוא רק בארוחות בוקר גליליות.

מלבד אלו, צפת וסביבתה מנוקדת במסעדות ומוסדות קולינריים נהדרים. אתם יכולים לבחור בין שלל אפשרויות, החל ממקומות העוסקים בהגשה של אוכל גלילי אותנטי וכלה באתרי מזון מהיר שיתאימו במיוחד לילדים.

ההמלצה שלנו היא לחשב את המסלול שלכם באופן כזה שיאפשר לכם ליהנות מהטיול הקצר ברגל בשעות הצהריים החמות, בהן הכי כיף לבלות לצד המעיין, בערב, לכו להסתובב ברחובותיה הציוריים של צפת.

 

פעילויות ממולצות