יום כיף בצפון – חוויה בלתי נשכחת

רוצים לפנק את העובדים שלכם בחוויה מושלמת בצפון? מתכננים לנסוע לצפון עם המשפחה?
אין ספק שהצפון הוא האזור המושלם עבורכם. אפשר להנות ממסעדות ייחודיות, ממרחבי טבע ירוקים ועוצרי נשימה, ממגוון גדול של מסלולי טיולים, אטרקציות מיוחדות ועוד.
ריכזנו לכם כמה המלצות לימי כיף בצפון. מוכנים? אנחנו יוצאים לדרך!

ביקור בצפת

תוכלו לטייל ברחוב הראשי בצפת הנקרא גם רחוב ירושלים. יש בו ביגוד, מזון, פירות, תבלינים, כלי בית, מתנות ועוד. כמו כן, אל תוותרו גם על ביקור בפארק עמק התכלת. יש בו מפל קסום, מסלולי הליכה, נחלים, בוסתנים ובעלי חיים. הוא פעיל 7 ימים בשבוע והכניסה אליו ללא תשלום. בצפת, תוכלו גם למצוא מסעדות משובחות וגם אוכל רחוב טעים (כמו לחוח תימני עם גבינה צפתית, פריקסה ועוד).

ביקור בראש פינה

מקום קסום עם סמטאות אבן ציוריות, חנויות ומסעדות. נמליץ לכל לבקר בנחל ראש פינה, שזורם כמעט כל השנה ומוגדר כשמורת טבע מדהימה. ההליכה בו קלה יחסית ואורכה כשעה עד שעה וחצי. מומלץ גם לטייל בגן הברון שיש בו בריכות נוי, מזרקות ועצים ותיקים.

ביקור בשמורת טבע בניאס

שמורה מדהימה הכוללת בתוכה שרידים היסטוריים, נחל יפיפה ומראות טבע בלתי נשכחים.
אפשר לצאת למסלול המחבר את השמורה עם מסלול השביל התלוי בשמורה הסמוכה או שאפשר לבקר בשתי השמורות בנפרד.

רכיבה על סוסים

חווית רכיבה בנופים הקסומים של הגליל המערבי. מדובר על אחת האטרקציות הפופולאריות באזור הצפון המתאימה לא רק למבוגרים אלא גם לילדים.

לינה בצימרים

אם כבר הגעתם לצפון, אל תפספסו את החוויה של לינה בצימרים פרטיים. אם הגעתם עם המשפחה, קחו צימר שיהיו בו גם פעילויות לילדים, בריכה וכמובן מתחם לילדים. אם הגעתם עם העובדים שלכם, תוכלו לפנק אותם עם מגוון עיסויים המוצעים באתר Ymassage הכוללים עיסויים עד אליכם או עיסויים בקליניקות הנמצאות במיקומים שונים ברחבי הארץ. בחרו את האופציה המועדפת עליכם שכן, יש עיסוי בפתח תקווה, עיסוי בערים בצפון כמו זיכרון יעקוב, צפת, עמק הירדן, אמירים ועוד.

לינת שטח

אם אתם לא רוצים לישון בצימרים ומעדיפים להתחבר לטבע ולישון בשטח, תוכלו להביא אוהל משלכם ולישון בחניונים מסודרים או שתוכלו לישון באוהלים המוצעים מטעם המתחמים השונים. כך תוכלו לצאת למסלולי טיולים קרובים למתחמים בו אתם ישנים. יש מקומות מומלצים לטיול והם: גן לאומי חורשת טל, אזור העמקים והכרמל ועוד.

שורה תחתונה

אין ספק שבצפון יש אפשרויות מצוינות שיעזרו לכם לשבור את השגרה. תכננו את יום הכיף מבעוד מועד, כך שתדעו את סדר היום שיכלול כמובן פעילויות, לינה במקומות אהובים וכמובן חוויה גסטרונומית במסעדות מומלצות בצפון.

אנו מאחלים לכם טיול מהנה ובלתי נשכח!

פעילויות ממולצות