יום גיבוש בצפת לעובדי המשרד

גיבוש עובדי המשרד במקום העבודה, כרוך בתהליך של יצירת צוות שעובד יחדיו לקראת מטרה משותפת. החשיבות והמטרה העיקרית של גיבוש הצוות, היא בניית צוות חזק באמצעות יצירת קשרים וחברויות. היתרונות של בניית צוות כוללים: תקשורת טובה יותר, שיפור מיומנויות התכנון, והגברת המוטיבציה ושיתופי הפעולה בין עובדי המשרד.

פעילויות מהנות, שבסופן תוכלו גם לחלק מתנות לעובדים, יעזרו לאנשים לראות אחד את השני באור אחר ויאפשר להם להתחבר בסביבה אחרת ושונה, כפי שמציעה לכם צפת, העיר עתיקת היומין.

כיצד יכול יום הגיבוש בצפת להניע את גיבוש הצוות שלכם? הנה לפחות 5 דרכים:

נטוורקינג, יצירת קשרים חברתיים והיכרות טובה יותר האחד עם השני.

יום גיבוש שכולל סיור בצפת העתיקה, יכול להעניק לכם את ההזדמנות הנדרשת ליצירת קשרים וחברויות בקרב העובדים, שמצדם יובילו להגברת הפריון והיכולת לפתור בעיות, ולשיפור המורל בסביבת העבודה.

דמינו סיור מלווה בסיפורים, מנגינות וטעמים המאפיינים את הקסם של העיר הקסומה, צפת. זו הזדמנות נהדרת לצוות לחוות יחדיו מפגשים עם מקומות, אנשים וסיפורים חדשים, במסלול שמתנהל בין הסמטאות הציוריות, בתי הכנסת העתיקים והרי הגליל הירוקים, המאפיינים את צפת. סיור מרגש זה יכול למחבר בין האנשים שחווים את אותן חוויות נפלאות, כשלבם מתרגש ומתרונן.

עבודת צוות ושיפור ביצועים

יום גיבוש בצפת מציע גם השתתפות בסדנה מיוחדות לצפת, יצירת נרות אומנותיים. הסדנה כוללת גם הסברים קסומים על משמעות הנשמה, המשולה לאור הנאחז בפתיל וממאן להיפרד ממנו.

פעילויות בסדנאות יכולות לעורר את תגובת השרשרת שתיצור שיתופי פעולה בין חברי הצוות. פעילות, שעוזרת למשתתפים בסדנה להבין טוב יותר את חשיבותה של עבודת הצוות להצלחת הפרויקטים השונים, תתרום אחר כך לשיפור הביצועים במקום העבודה.

לאחר סיום הפעילות, העובדים יבינו טוב יותר את החוזקות, החולשות והאינטרסים של כל אחד מהם. הבנה זו תשפר עוד יותר את היכולת שלהם לעבוד יחדיו למען מטרות עתידיות, חיוניות למקום העבודה.

האווירה הכיפית שבה כולם עוסקים ביצירת הנרות, ומתלהבים מהתוצאות – יכולה לתת את הטון לתרבות עבודה חיובית. כל צוות הוא שונה ולכול עובד יש תרומה ייחודית משלו. אבל, ברגע שאפשר לזהות ולעודד את כולם למצות את הפוטנציאל האישי שלהם, גם הצוות עצמו יוכל למצות את הפוטנציאל הקולקטיבי שלו.

פעילות מהנה וגאווה בתוצאות – עשויות להגביר את הפריון

תיעול ׳שיפור הפריון׳ לפעילות מהנה, יאפשר לעובדים להתחבר האחד לשני בצורה יעילה יותר. זה לוקח זמן ללמוד לעבוד היטב ביחד, אבל תתפלאו לגלות כמה מהר הקבוצה יכולה להתאחד כשבסיום התהליך יש תמריץ טעים כמו חלות טריות שיצאו זה עתה מהתנור.

סדנת חלות בצפת היא חוויה קבוצתית שמשלבת בין למידה, אפיית חלות וגיבוש צוות. במהלך הסדנה חברי הצוות ילמדו מהי הפרשת חלה, מה הקשר בינה לבין צפת והאר"י הקדוש, ומהם הסודות והסגולות שלה.

בסוף הסדנה, ורגע לפני הטעימה מהחלות, יוכלו חברי הצוות להכיר את כוחה של הברכה, ויברכו זה את זה, להגשמת משאלותיהם.

שיתוף פעולה וטיפוח חדשנות ויצירתיות

כשאנשים נמצאים בקרבת אנשים שנוח להם איתם, הם נוטים להפגין יותר דמיון ויצירתיות. לכן, גיבוש צוות מוצלח יכול לא רק לקרב בין אנשים, אלא גם לתרום לסביבת עבודה מוצלחת ויצירתית יותר. שיתופי פעולה יומיומיים במשרד, הם המפתח להצלחתו.

זו בדיוק תרומתה של סדנת הקצב בעיר העתיקה צפת. הסדנה תשלהב את המשתתפים במסע מוזיקלי מרגש, עם מגוון תופים וכלי הקשה שמזמינים את כולם להקיש באופן אינטואיטיבי מקצבים היוצאים מהלב ומהנשמה. הסדנה גם תחשוף את המשתתפים למגוון תרבויות ועדות, ובסופו של דבר תשאיר אותם בתחושה של ריחוף הנובע משמחה פנימית, ייחודית.

 

 

 

 

 

פעילויות ממולצות