טיולים מעניינים בעולם – בעקבות יהודי התפוצות

טיול בעולם הוא חוויה עוצמתית וסוחפת, במיוחד כשמשולבת בו חזרה אל השורשים היהודיים. ברחבי העולם פזורים אתרים יהודיים מרשימים וייחודיים מהעבר ומההווה בהם מומלץ לבקר.  אתרים יהודיים גורמים להתרגשות רבה ונותנים תחושה של בית בתוך העולם הגדול. כמו כן, מפגש עם יהודי התפוצות שחיים במדינה אחרת יוצר שיח מחבר ומרגש. אם אתם רוצים להעניק משמעות נוספת לטיול שלכם ולהתחבר לעם ולמורשת תוכלו לנסוע לטיולים של חברות שנות שיפגישו אתכם עם יהודים מרחבי העולם, למשל  טיולים עם חברת מאסטר טריפ.

בעקבות המסורת עם חבורת טיולים

כמעט בכל העולם חיים יהודים ובכל מקום המסורת ואורח החיים שלהם שונה – אם תגיעו לקורדובה שבספרד  תוכלו להגיע לפסל הרמב"ם, בארה"ב תוכלו לראות את הקהילות שחיות שם היום כמו בברוקלין ועוד. אמנם בטיול פרטי תוכלו ליהנות ממפגשים עם קהילות יהודיות ולבקר באתרי מורשת, אך תהיו מוגבלים. דרך חברות טיולים תוכלו ליהנות מטיולים במקומות שלא הכרתם, ממפגשים ושיחות עם אנשי המקום וכיוצא בזה. חברות הטיולים יקחו אתכם לאתרים המעניינים והיפים ביותר.

טיול לאתיופיה

באתיופיה עדיין קיימות קהילות יהודיות ססגוניות ומרתקות. המפגש עם יהודי אתיופיה מסקרן בזכות הטקסים שלהם, הריקודים, האוכל המיוחד, האנושיות והארת הפנים. כמו כן, מעניין לראות איך בחלק מהמקומות הם חיים בצורה קצת יותר פרימיטיבית. טיול בעקבות יהודי אתיופיה הוא חוויה חד פעמית.

 

טיול למרוקו

מאות שנים יהודים חיו במרוקו, אך עם הקמת המדינה רובם עזבו אותה בשל היחס השלילי. אתרים שונים נותרו בשלמותם ועדיין מספרים על הקהילות היהודיות שחיו שם – בתי כנסת, קברות צדיקים ועוד. בטיול במרוקו חייבים להגיע למקומות האלו לטעום מהמסורת היהודית העתיקה והפורחת של מרוקו. האתר המומלץ ביותר הוא בית הכנסת "בית אל" בקזבלנקה בו עדיין מתפללים מעט יהודים שמתגוררים שם.

 

טיולים לשומרי מסורת

בחברת מאסטר טריפ ובחברות אחרות יש טיולים שנוצרו במיוחד לדתיים ושומרי מסורת. התנאים בטיולים אלה נוחים מאוד לשומרי מסורת –  טיול בימי חול בלבד, בסוף השבוע לינה ליד בית כנסת, אוכל כשר, משגיח כשרות וטבח בחלק מהטיולים ועוד. אם אתם שומרי הלכה שלא רוצים לוותר על הטיולים בעולם תוכלו ליהנות ממגוון טיולים ליעדים שונים עם חברת מאסטר טריפ – גאורגיה, ספרד, מרוקו ועוד.

לסיכום

אפשר לטייל בעולם ולשמור על המסורת, הצורה הנוחה ביותר היא דרך טיולים מאורגנים של חברות טיולים. בנוסף, העולם מלא אתרים מרתקים הקשורים בעם שלנו ובמסורת שלנו וקהילות יהודיות מדהימות ומעוררות השראה – כדאי לשלב ביקור באתרים אלה ומפגש עם יהודי התפוצות בכל טיול. חברות שונות ייקחו אתכם למקומות הטובים ביותר בטיולים העוקבים אחר המסורת היהודית והקהילות בתפוצות.  רוצים לשמוע עוד ? היכנסו לאתר של מאסטר טריפ

 

פעילויות ממולצות