המלצות לטיול קולינרי בגליל ובצפון

אזור הגליל הוא חבל ארץ הררי הנמצא בצפון הארץ. הגליל מתחלק לשלושה אזורים גיאוגרפיים:
עליון מערבי, מרום גליל ועליון מזרחי. מדובר על אחד האזורים היפים ביותר ומדי שנה מטיילים באזור למעלה ממיליון וחצי מבקרים.

אם החלטתם לצאת לחופשה בגליל והייתם רוצים לעשות את החופשה מיוחדת בדגש על אוכל טעים וטוב, אז תנו לנו לומר לכם שהגעתם למקום הנכון. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך בקריאה וליישם את ההמלצות שלנו לטיול קולינרי בגליל. מוכנים? אנחנו מתחילים!

חוות דרך התבלינים

המיקום הוא קיבוץ חולתה. במקום יש מרכז מבקרים ויש פעילויות לכל המשפחה. כמו כן, אפשר גם לרכוש צמחי מרפא, תערובות ותבלינים איכותיים.

סיור קולינרי

אם אתם אוהבים סיורים קולינריים, חפשו אותם באזור הגליל. מה שכן, אם אתם כבר נמצאים בצפון, נמליץ לכם שלא לפספס את הסיורים בעיר טבריה. הם כוללים הסברים על ההיסטוריה של כל המקומות שתבקרו בהם וגם טעימות בבית המאפה של משפחת מזרחי, בחנות החליטות והתבלינים של משפחת דללי, בחנות הדגים של רפאלי, בפלאפל של ענבי, בחנות המיצים של איציק שמחון, בשיפודי רחמים ובניו ובחומוס עיסא. מומלץ להגיע לסיורים רעבים, כי אתם הולכים לאכול אוכל טעים והרבה ממנו.

יקב דלתון

הוא ממוקם בפארק תעשייה דלתון, מרחק של 20 דקות מראש פינה. ביקב מייצרים יינות לבנים ואדומים. יש גם מרכז מבקרים, בו תוכלו לטעום את היינות וכמובן את גבינות העיזים המשובחות.

משק שוורץ

נמצא בסמוך לראש פינה. תוכלו לרכוש שמן זית, ריבות, דבש ועוד מטעמים. אם תרצו, תוכלו גם להנות מטיולי שטח באזור. כך גם תוכלו לשלב קולינריה וגם אקשן וכיף.

מחלבת המאירי

נמצאת בעיר צפת. המחלבה מייצרת גבינות צאן. כמו כן, קיים במקום מרכז מבקרים ובו אפשר לטעום את הגבינות וגם לרכוש כל מיני מוצרים.

גינת המטבח

נמצאת בראש פינה. מדובר על חווה בה מיוצרים גבינות עיזים מיוחדות, לחמים וכמו כן יש גם ארוחות בוקר גליליות.

יקב רימון

נמצא באזור תעשייה דלתון. מדובר על יקב שכולו מבוסס על רימונים. יש גם מרכז מבקרים ואפשר להנות מטעימות, לאכול שוקולד איכותי וכמובן לרכוש את המוצרים השונים.

סבא חביב

נמצא בקיבוץ פרוד, כ-10 דקות נסיעה מראש פינה. יש גם מרכז מבקרים, בו אפשר לטעום שמן זית איכותי וגם לרכוש מוצרים נוספים כמו, זיתים, טחינה אורגנית ועוד.

כמה מילים לסיכום…

אין ספק שכדאי להגיע לאזור הגליל והצפון, יש הרבה מה לעשות באזור (עוד לא דיברנו על האטרקציות ועל מסלולי הטיול הנהדרים שיש) ובכלל מבחינה קולינרית אפשר לראות שבאזור יש המון מקומות בהם אפשר להנות מאוכל טעים ואיכותי. רשמו לכם את כל המקומות שהוזכרו לעיל ובטיול הבא שלכם בצפון, הגיעו אליהם. ההנאה מובטחת!

 

 

פעילויות ממולצות