אטרקציות מומלצות בצפון

בצפון הארץ ישנן לא מעט אטרקציות שעשויות להתאים בול למשפחות, לזוגות וגם לקבוצות קטנות וגדולות של אנשים. מחפשים אחר אטרקציות לאירועים מיוחדים בצפון? גם את זה תוכלו למצוא בשפע, כולל פעילויות אקסטרים חווייתיות במיוחד. הנה מספר אטרקציות ששווה להכיר בצפון.

אזור הצפון גדוש בנופים משגעים, במסלולי טיולים נפלאים ובבתי הארחה מכל הסוגים. בין לבין, תוכלו למצוא גם אטרקציות מומלצות בצפון מסוגים שונים. אחת האטרקציות הכי מומלצות בשנת 2021 היא, האטרקציה של טיולי ג'יפים, טרקטורונים וגם רייזרים. למי שלא מכיר, רייזרים מזכירים מאוד את הטרקטורונים, אבל הם עוצמתיים וממוגנים יותר מהטרקטורון. אם אתם פחות בעניין של ג'יפים וטיפוס על גבעות, אנחנו נמליץ לכם על טיולי סוסים, טיולי אופניים ועוד.

סנפלינג ופעילויות אקסטרים בצפון (לא לאמיצים בלבד)

אם אתם מחפשים אחר אטרקציות אקסטרים בצפון, אתם חייבים לחוות פעילויות אקסטרים למיניהן, שמתאימות לא רק לאמיצים בינינו. סנפלינג בצפון זו חוויה מרגשת במיוחד שכוללת השקפה לנופים מדהימים, אין ספק שמדובר בפעילות מאוד מומלצת. סנפלינג אמנם מעט מפחיד וגורם לאנשים לפיק ברכיים, אבל כשמתחילים לטפס, הכול נראה ומרגיש אחרת.

אתם זוכים לראות את הצפון מלמעלה, משהו שלא כל אחד זוכה להביט בו. הבריזה משגעת כשמטפסים, ריחות הטבע מקיפים אתכם ונשאר לכם רק להיות מוקסמים. אם סנפלינג הוא פחות בשבילכם, אנחנו נמליץ לכם על טיולי סוסים בצפון.

טיולי סוסים בצפון במגוון מסלולי מים משגעים

אם אתם רוצים להרגיש באגדה קסומה ליום אחד, אנחנו ממליצים לכם על טיול סוסים בצפון. החוויה כל כך קסומה, עד שלא תרצו שהיא תגמר. טיולי סוסים בצפון אפשר לעשות במגוון מסלולים אשר מותאמים בעיקר לעונת האביב ולעונת הקיץ.

אם אתם מחליטים לצאת לטיול סוסים, מומלץ גם לעצור בדרך לאיזושהי אטרקציה כיפית. לא חובה סנפלינג בצפון אמנם, אבל כן אפשרי לעצור לאיזו כוס קפה איכותי. מעדיפים כוס יין? יין ישמח לבב אנוש, לכו על זה בכיף שלכם.

ביקור ביקב בצפון או ברמת הגולן והגליל

אם כבר דיברנו בשורות למעלה על יין, בואו נדבר על טעימות יינות ביקבים ברמת הגולן והצפון. תוכלו למצוא לא מעט יקבי יין איכותיים במיוחד בצפון, שיש בהם סיורי טעימות והסברים על אופן ייצור היינות ביקב. כיף גדול, שאפשר להצמיד אליו גם טעימות של גבינות בחלק מהיקבים.

לאחר פעילות כמו ביקור ביקב בצפון, כמובן שיהיה פחות מומלץ ללכת לפעילויות כמו סנפלינג בצפון, זה פחות מתאים. בין אם תחליטו על אטרקציה זו או אחרת, אל תשכחו גם לבחור צימר מושלם לסוף השבוע שלכם. ללא איזה צימר קסום, אולי אפילו עשוי עץ, סוף השבוע שלכם לא ירגיש אותו דבר. ואם כבר צימר, כדאי לנסות למצוא אחד עם נופים משגעים שנשקפים ממנו.

פעילויות ממולצות